Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Uitreikingszaal

Gestart door Tinuzzz, juni 17, 2006, 16:34:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Tinuzzz: De volgende award is voor de degene die het meest weet over het programma Wie is.. de Mol?
Het programma met 9 normale kandidaten die opdrachten moeten vervullen, en 1 saboteur, de Mol.
Wie weet bijvoorbeeld vanaf welke leeftijd Chris rookt, hoe het paard van Milouska heet, in welke straat de vrijstelling lag? Jullie nomineerden:

Tinuzzz
hillo
li-tje
Luc

Tinuzzz: Degene waarvan jullie denken wie het meeste weet over dat programma is:

_Luc_, gefeliciteerd!! SPEECH!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Luc wil naar voren lopen, maar hillo duwt hem opzij en rent zelf naar de microfoon!

"Hallo allemaal! Ik wil van deze kans gebruik maken om mijn verassing voor een bepaald persoon bekend te maken! Wil Elise, vanavond mijn tafeldame, naar voren komen?! Ook Marloes en Luc wil ik graag naar voren roepen, want zonder hun steun had ik dit niet gekunt!

<iedereen loopt naar voren>

Marloes en Luc krijgen allebei een dikke zoen van me, bedankt jongens :P

Maar nu, de verassing voor Elise!

( 8 ) Elise!!! Ik heb het je nooit durven zeggen, maaaaaaaaaaaaaaaaar, jouw verassing staat buiten! ( 8 )"

*Elise kijkt naar buiten en ziet daar een man staan.. Hij draait zich om en... het is.. het is...

Remcootje!!! *

Om hem er ook maar weer bij te betrekken was dat :P

Tinuzzz

Tinuzzz: We gaan nu 2 awards tegelijk doen, dan schiet het een beetje op.
Die 2 awards zijn User die gewoon wat moet winnen en de Beste Schrijver/Designer.

GENOMINEERDEN USER DIE GEWOON WAT MOET WINNEN
marloes 
Tinuzzz
Ik
Spyder
Faabjuh

Tinuzzz: An the winner is marloes!! Gefeliciteerd, en zodra je online is laat maar even een speech achter.

Tinuzzz: De volgende genomineerden:

GENOMINEERDEN BESTE SCHRIJVER/DESIGNER
LC
Luc
Ik

Tinuzzz: En natuurlijk wint de beste schrijver...Hij had al een award voor Leukste Topic, het is LC!!
Zodra je online bent, laat je even een verhaal achter :D

hillo

2 terechte winnaars! *klapklap*

Tinuzzz

Tinuzzz: Ook gaan we over tot de volgende awards:

GENOMINEERDEN BESTE MO-KANDIDAAT
Sjors
marloes
hillo
Faabjuh

Tinuzzz: And the winner is...hillo! SPEECH!!

Tinuzzz: The next award....De grappigste user..

En bij deze award ga ik precies hetzelfde zeggen als vorig jaar:

Citaat van: Tinuzzz op december 09, 2005, 21:20:32 PM
We gaan gauw door met de volgende award:

De grappigste User.

The nominees are:

- Elfje99
- _luc_
- Ik
- Chris B.
- SaNdEr

De clown wordt neergeschoten en er komt een naam uit:

.
.
.

DE ENIGE ECHTE GRAPPEN EN GROLLENMAKER, DEGENE DIE IEDEREEN AAN HET LACHEN MAAKT ALS JE ALLEEN AL ZIJN  :o NAAM HOORT. HET IS NIEMAND MINDER DAN...zie onderaan

_luc_ !!!
Gefeliciteerd _luc_ , graag een grappige speech zodra je terugkomt!

Hij is dus wéér de winnaar!!

hillo

Mijn dag kan niet meer stuk jongens! Bedankt voor dé award waar ik op hoopte (naast de man-man-koppel uiteraard :P ) Woehoe! Ik ben de beste MO-kandi :P Blijf me volgen, ik zal m'n best wel blijven doen ;) :P

Tinuzzz

Tinuzzz: Bij de volgende award is een gelijke stand. Ik heb besloten dat ze ook allebei de award verdienen, dus krijgen ze hem allebei ook.
Het is namelijk....de User met de meest Inhoudelijke Posts.

GENOMINEERDEN
McDuck
Evain
Sjors
_Luc_
Faabjuh

Tinuzzz: En de winnaars zijn....McDuck en Sjors. Dat is een mooi afscheidscadeau voor McDuck, omdat hij vanaf vorige maand crewlid af is.

Tinuzzz: De volgende award is de award is de award voor de Leukste Smiley:

GENOMINEERDE SMILEYS
[jumpiej]
:-*
O0
[lol]
[Banaan]
:P

Tinuzzz: Volgens jullie is de leukste smiley.... :P én  [jumpiej] !!!

hillo

Om maar weer een reactie te plaatsen aangezien ik de enige ben die er is :P :

Hoera [jumpiej] :P   ook al vind ik het jammer dat de [lol] niet gewonnen heeft :P

Mc Duck: we'll miss you maar zoals ook al in jouw topic te lezen is, je taken worden met plezier overgenomen ;) Veel felicitaties met je award en ook aan Sjors uiteraard!

Tinuzzz

Tinuzzz: We zijn toe aan de 2 laatste awards van dit keer. De Aardigste User en het Leukste Speelkamer spel. De genomineerden voor Aardigste User zijn:

Evain
li-tje
hillo
_Luc_
Elfje99
Faabjuh

Tinuzzz: En de winnaar is....eigenlijk is het de winnaars zijn...._Luc_ én Faabjuh!!
Van harte gefeliciteerd allebei! SPEECH!!

Tinuzzz: De genomineerden voor Leukste Speelkamer spel zijn:

Re: re: re: re: 
ABC-spel
Geef me een koe zpel
Associatie Spel
Wat vind je van degene boven je?
Woordslang

Tinuzzz: En volgens jullie is de Leukste Speelkamer spel..... Re: re: re: re: door Luc!
Van harte gefeliciteerd!

Tinuzzz: Dit was voor dit jaar de Forumawards. Ik hoop dat jullie genoten hebben, ik vond het iig erg leuk om te doen. Winnaars gefeliciteerd, en eindelijk heb ik ook 2 awards gewonnen!! ;D

Maar voordat we stoppen moet ik eerst nog één iemand feliciteren, de winnaar van de Hot Forum Award. Wie volgt Elfje99 op? Het is Luc. Het was al een beetje voorspelbaar, Mister Hot Forum. Gefeliciteerd.
En ook wil ik via deze weg Sjors bedanken voor wéér een geweldig Forumseizoen op Hot Forum. Ik hoop dat dit forum nog lang blijft bestaan.

Faabjuh

Ik ga geen speech geven, ik zeg alleen maar dankjewel, voor deze leuke aardige award. :)

hillo

Worden de polls in alle topics ook nog opengegooid? ;D

Tinuzzz

Citaat van: hillo op juli 01, 2006, 22:27:13 PM
Worden de polls in alle topics ook nog opengegooid? ;D

Misschien morgen :)

LC

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ook al zijn het twee awards. Het zijn twee awards die wel heel wat voor me betekenen, het gevoel van waardering voor mijn schrijfsels is heerlijk en hoop ook te blijven schrijven tot het einde van mijn dagen. Wanneer dat dan ook mag zijn.

De award voor beste topic is natuurlijk prachtig, ook al snap ik niet de bijzonderheid van mijn topic. Maar goed, dat maakt het er niet minder leuk op  ;)

De award voor beste schrijver/designer vind ik werkelijkwaar prachtig, nu in de vakantie tijd over heb en mijn geest weer teveel begint na te denken, komt er in ieder geval snel een vervolg op 'Het Station' en voor nu heb ik het eerste deel van mijn verhaal Zwarte Gronden(wat weer een vervolg is op Rode Luchten) neergeplant in mijn beloonde topic

Dank u wel

Lies

Citaat van: hillo op juli 01, 2006, 21:37:43 PM
*klapt zodat de vonken van zijn handen afslaan die vervolgens het haar van Elise in de fik zetten en schreeuwt zich de longen uit het lijf die Elise vervolgens weer terugpropt!*
*pakt wat vuurwerk van remco af en steekt het in de kleren van hillo en ziet hem vliegen naar de maan*

hillo

*het vuurwerk knalt uit elkaar en de reden van Elises vuurwerk wordt meteen duidelijk: In de lucht staat geschreven "Ik Houd Ook Van Jou Remco! <3"

Hillo landt veilig bij Luc op schoot :P * op 2 manieren :o