Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Mol Online 8: Strijd der Mollen!

Gestart door hillo, juli 27, 2006, 17:25:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tinuzzz

Citaat van: Elfje99 op oktober 15, 2006, 16:42:02 PM
lek lek! dr is een lek ik weet iemand die wel mee mag doen en iemand die niet mee mag doen :o

Vertel ;D
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Citaat van: Tinuzzz op oktober 15, 2006, 17:44:06 PM
Citaat van: Elfje99 op oktober 15, 2006, 16:42:02 PM
lek lek! dr is een lek ik weet iemand die wel mee mag doen en iemand die niet mee mag doen :o

Vertel ;D

Please... ;D
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Lies


vieffan

zeg dan,  of weet je niks :P

haha vet kinderachtig   als je het neit zegt weet ej het dus ook niet ;) :P

hillo


hillo

Vandaag is de kandidaatbekendmaking!! Dus als Sjors een MO8-board aan maakt, dan kan t beginnen! ;D :P

Luc


Lies


vieffan


mailman45

#129
Mensen, er is een probleem.

Ik was in de veronderstelling dat ik al aan een spel meedoe. Daar is de eerste opdracht van gedaan, maar nu doe ik ineens aan twee mol-onlines mee, waar ik niet op had gerekend.

Ik stel in elk geval iemand van de organisatoren teleur, wanneer ik zeg dat ik maar aan 1 spel tegelijk mee kan doen. Ik heb momenteel ook mijn energie heel hard nodig omdat ik met een gecompliceerd probleem te maken heb (heeft ook met internet te maken). En dan moet ik me teveel gaan verdelen, wanneer ik aan twee spellen tegelijk meedoe. Ik weet dan even niet meer aan welk spel ik meedoe.

Dus ik moet de organisatie hier teleurstellen. Het spijt me verschrikkelijk, maar ik kan er niets aan doen. Mijn hoofd staat er niet naar om me nu met spelletjes bezig te houden. Ik zeg het liever nu, zodat jullie nog snel de gelegenheid hebben de boel om te gooien. Eenmaal bezig is dat niet meer mogelijk.
Hier stond een leuke ondertitel...........

hillo

Het is jammer dat je je terugtrekt uit het spel Jos, maar als je het echt zeker weet, zij het zo.. Het spel gaat de eerste week gewoon door mét Jos als kandidaat. Als hij nog tijd vindt om te helpen bij de opdrachten, is dat makkelijk, zoniet, dan zullen jullie (andere kandidaten) een oplossing moeten zoeken! Tijdens de eerste test zal Jos (en mogelijk nog iemand!) afvallen en vanaf dan loopt het spel weer gewoon verder!

En aan Jos: succes met je internetprobleem en veel plezier in je andere MO ;)

vieffan

ja wat hij zegt!!

veel succes en jammer dat je niet meer mee doet :(

mailman45

Ik vind het ook heel erg jammer. Maar ik had echt het idee dat het om 1 spel ging. En doordat ik mijn aandacht momenteel aan het verdelen ben over een paar heel gevoelig liggende dingen, voor een deel gaat dat over internetdingen, maar ook IRL, doe ik mijn best me daarvoor in te zetten.

Het spel waar ik nu aan meedoe van Vieffan, ik zet me er 100 procent voor ik, want ik ben daar wel/niet de mol..........***


***doorstrepen wat je zelf van toepassing vindt
Hier stond een leuke ondertitel...........

hillo

:o wat een molletje ben jij vieffan! :P Zomaar MO8'ers wegkapen :P

maare, Jos, succes in dat spel waar je wel/niet de mol bent! Ik zal je gaan ontmaskeren/van je gaan winnen ;)

mailman45

kan vieffan niets aan doen hoor.............laat ik dat voorop stellen ;)
Hier stond een leuke ondertitel...........