Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

De kandidaten

Gestart door Marloes, augustus 02, 2006, 18:55:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Post hier alles wat je over de nieuwe kandidaten weet,,

hillo

Ik weet iets! Ze zijn nog niet bekend! :P

Marloes

Twee titanen in nieuwe ER
Honger, oplopende irritaties en complottheorieën zijn schering en inslag tijdens Expeditie Robinson 2006. Ruim 40 dagen zijn 16 kandidaten op elkaar aangewezen en leven slechts van wat moeder natuur hen te bieden heeft. Oud deelnemers Klaar van der Lippe (kunstenares) en Robin Ibens (psycholoog) keren terug om hun kennis en ervaring te delen als teamcaptains.  Een fysieke uitputtingsslag en een psychologische strijd reduceren het deelnemersveld uiteindelijk tot drie finalisten. Tijdens de live finale kiest het kijkerspubliek de winnaar van 50.000 euro en eeuwige roem. Vanaf 28 augustus wekelijks om 21.30 uur, na Big Brother Live.





Marloes

Robin vindt ik echt een lache gast :P ;D

hillo

Klaar!! Hoera! Haar vond ik echt cool toen :P gewoon hoe.. nja, sorry klaar als je dit leest :P, dom ze af en toe deed :P

Marloes

Haha ja,, het zijn twee veelbelovende kandis :P

Maar ik vond Robin wel het leukst met zn mooie kostuum :P

hillo


Marloes

Ik zal welles een leuwke fotoow van hem zoeken :P :P

Sjors

Citaat van: hillo op augustus 02, 2006, 19:15:44 PM
Robin ken ik niet :o

amateur, beetje kennis heb je toch wel?

Marloes

25 juni 2006 - Vanaf begin september is het weer zover. Dan kan je genieten van de achtste Expeditie Robinson. Geen strijd der Titanen, maar een reguliere expeditie. Wel op een geheel nieuwe locatie met nieuwe gezichten. Negen-duizend kandidaten schreven zich in. Dit keer nemen Vlaamse mannen het op tegen Nederlandse vrouwen. Na Maleisie en de Philippijnen zullen de uitverkorenen moeten zien te overleven op de Pearl Islands bij Panama (Midden-Amerika). Dit betekent nieuwe vegetatie, nieuwe dieren, andere voedsel en nieuwe uitdagingen. Dat dit het land is van de oude Maya's zal zeker in de vormgeving een rol spelen. Presentatie ligt in handen van (opnieuw) Ernst-Paul Hasselbach en dit keer bijgestaan door Evi Hanssen.

hillo

:o Daar was Mayaguana ook :P

Marloes

Ja,, daar ben ik nu nog ergens,, als jullie me niet meer hebben kunnen vinden :P ;)

hillo

Haha :P

misschien was de mysterieuze gil wel helemaal niet van jou :o

Marloes

Nee, waarschijnlijk was het Klaar ;) :P

hillo