Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

De kandidaten

Gestart door Marloes, augustus 02, 2006, 18:55:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

#15
De eerste foto's van de kandidaten zijn er!
Ik heb alleen nog geen info gevonden over de kandis,,
dus als ik dat heb ,, dan zal ik voor elke kandi een topic maken.

Hier de foto's:
























Lies

stoer hoe kom je er aan?!

Marloes

#17
ik heb gegoogled en toen kwam ik bij het forum van mediawathers uit en daar stonden ze ;)


Ik heb ook nog een filmpje gevonden over de nieuwe serie,, die zal ik binnenkort ook plaatsen maar de computer deed net een beetje raar ??? :P

hillo



wow, die ziet er lydia-achtig uit zeg :P

Lies

#19
en een merredith?
vind ik wel een beetje een Ilonatje :P

volgens wikipedia :
Seizoen 8 - 2006 kandidaten :

Robin Ibens (ER4), Klaar van der Lippe (ER5), Bernadette Wieffer


hillo

die eerste is meer een Emma..

Marloes

ik vond emma en meredith altijd best veel op elkaar lijken,, dus ik vind het een meredith en een emma [ster]

maar die ene ziet er echt lydia-achtig uit ja :o

Lies

Citaat van: marloes op augustus 09, 2006, 15:49:03 PM
ik vond emma en meredith altijd best veel op elkaar lijken,, dus ik vind het een meredith en een emma [ster]
ja nou dat vond ik dus ook altijd :o
en hillo wat heb je veranderd aan mijn bericht? :o :p

hillo

je had [img][img] ipv [img][/img] :P dus er stond alleen een link, en geen foto ;)

Marloes

#24
Onze Lydia-immitatie heeft 3x op de cover van de playboy gestaan! :o :P
En ze heet Olga,, wat n stomme naam :P

Hier een artikel over haar:



"Zelf weet Olga Urashova, die sinds zes jaar in Nederland woont, wel dat ze meer is dan alleen een prachtig lijf met een mooi koppie. Toch blijft de Russische studente realistisch: "Ik hoop dat ik vanwege mijn persoonlijkheid heb mogen deelnemen, maar ik vrees toch dat het meer is omdat ik Playmate 2005 ben."

Olga vertelt: "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat ze spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island. De anderen waren namelijk echte backpakkers."

Ze schudt haar hoofd: "Ik had zelfs nog nooit van dat woord gehoord!" Toch was Olga minder onvoorbereid dan ze gekleed ging. " In de weken voor het programma was ik gestopt met roken, bouwde ik een vetreserve op, had ik mijn extensions uit mijn haar gehaald en las ik overlevingsboeken. Zo wist ik hoe ik vuur moest maken, water moest vinden en hoe een insectenbeet te behandelen. Jammer genoeg had ik er weinig aan. Voor het vuur aanmaken gebruikten we namelijk magnesiumsticks in plaats van een vuurboog. Maar ik wist wel weer dat je om de boel te ontsmetten je tanden met houtskool moest poetsen. Al volgde daarin niemand mijn voorbeeld, ha ha."

Marloes


hillo

Ik heb er weer zin in! :P ;D

Marloes


hillo

Ik ben voor Olga!! :o :P

hillo

:o wat je allemaal op die site kan lezen zeg :o (Die van dat trailertje..)

Onze Olga is populair bij de heertjes zeg :P