Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

MO 9:wanneer begint het?

Gestart door levi123, september 08, 2006, 16:57:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

levi123

My name is Very Fucking Confused;what's your name?

LC


hillo

Dit topic is nog heel lange tijd nutteloos! Tegen de tijd dat MO 9 begint, zijn we allemaal weer minstens een jaartje ouder en ben jij allang geband! (denk ik dan.. )

Luc

Hee

ik heb ff een vraagje

wanneer begint mo11 dan? als het kan wil ik daar aan meedoen.

gr.
Lucert

hillo


hillo

dit is dus zo'n perfect voorbeeld van een nutteloze vraag! inschrijving MO 8 zijn nog maar min of meer begonnen.. wat denk je dan van mo 9? nee dus!

LC

Zulke dingen noem je logisch nadenken

vieffan

haha   sorry maar mo7 is nong niet afgelopen    en m08 is de inschijrvind nog nie eens officieel.   hoe kun je nu al denken aan mo9??

Martinulus

Als we nu parallel met MO8 een MO9 organiseren voor de niet-prominente MO-kandidaten... :P


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

hillo


Marloes

nee idd.. lijkt mij ook niet.. :P ;)

alfroj

misschien wordt het nu wel een beetje tijd voor MO9 inschrijvingen :P dit × wil ik wel weer van de partij zijn namelijk en je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn, niet waar? :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Volgens mij gingen Jorg en Marloes MO9 organiseren, dus bij hen moet je wezen :P

Marloes

Citaat van: alfroj op maart 10, 2007, 13:38:02 PM
misschien wordt het nu wel een beetje tijd voor MO9 inschrijvingen :P dit × wil ik wel weer van de partij zijn namelijk en je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn, niet waar? :P
Citaat van: hillo op maart 10, 2007, 14:25:10 PM
Volgens mij gingen Jorg en Marloes MO9 organiseren, dus bij hen moet je wezen :P

Ik zal is ff een x als Jorg er ook is overleggen met hem over hoe en wat.. :P

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.