Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Mol Online Bar: "De Sjekkel"

Gestart door hillo, september 14, 2006, 19:16:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is 'molletje 7'?

Hillo
Jorg
Mark
Marloes

Jorg

Hartelijk dank Robert! Jij ook goed gespeeld!
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

:o en Lianda!! Wat heb ik jou voor de gek gehouden!! HAHAHA :P jou er ook van overtuigd dat ik het was! :P dat was echt leuk :P

Marloes


hillo


LC

Hartstikke leuk mensen, ik zal zo snel mogelijk mijn verhaaltje hier neerzetten, heb ik vanochtend even voorbereid.

Wat ik nu eerst zo ongelooflijk graag wil weten. Wie stuurde dat verdachte mailtje?

hillo

Dat allereerste mailtje... dat was dus stiekem wel van mij :P Asjeblieft mark :P

levi123

sorry als ik hier niet mag posten maar waar staan de hints en sabotages???
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

LC


levi123

My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Lies

Citaat van: levi123 op september 15, 2006, 18:00:24 PM
sorry als ik hier niet mag posten maar waar staan de hints en sabotages???
tuurlijk mag je hier wel posten :)

wicky the viking

Citaat van: hillo op september 15, 2006, 17:41:55 PM
Dat allereerste mailtje... dat was dus stiekem wel van mij :P Asjeblieft mark :P

wat was dat voor een mailtje dan

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

LC

Hallo kandidaten!

Vanaf nu kunnen jullie geen kant meer op. Ik heb jullie in mijn macht! Één voor één zullen jullie afvallen tijdens dit mysterie. Uiteindelijk zal er maar één de winnaar zijn! Één ding is zeker, ik ben dat niet...................................................................................................................................

Ik ben jullie mol en zal er alles aan doen om de opdrachten te laten mislukken. Dat schiet al aardig op! De deelname aan dit spel van sommigen van jullie kwam zeer goed van pas en de opdracht mislukte net op het einde nog. Balen hè? Of niet?

Jullie horen nog wel van mij!

Groeten,
De Mol

Hillo stuurde dit, wat ik raar vond, omdat ik dacht dat ik de enige met alle mailadressen had.

wicky the viking

oh die
die hebben we idd volgens mij allemaal gehad

Je bent er toch niet van geschrokken of wel ?


Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

LC

Ik vond het heel raar, niet geschrokken. Maar raar. Trouwens.. geen reactie nog op de mollenstreken? Het lijkt wel LC's Schrijfsels  ;D

vieffan

Citaat van: LC op september 15, 2006, 19:22:06 PM
Ik vond het heel raar, niet geschrokken. Maar raar. Trouwens.. geen reactie nog op de mollenstreken? Het lijkt wel LC's Schrijfsels  ;D

ach...    ik w8 eik nog op hil zijn reactie dan kan ik een geheel plaatje vormen :P