Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 0: Wie ben ik?

Gestart door hillo, oktober 23, 2006, 23:31:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Citaat van: _Luc_ op oktober 25, 2006, 21:55:31 PM
Stelletje mollen zijn t ook. Geen berichtje van Jos of Robert. Daar gaat die hoofdprijs. Erg bedankt!

Gr.
Luc

zei luc zonder ook 1 letter te hebben gepost die de opdracht wel voorruit helpt (hoewel ik dit nu niet te hard ga roepen, begrijp me goed  ;D)

Luc

Luc

Citaat van: poltergeist op oktober 25, 2006, 22:00:09 PM
Citaat van: _Luc_ op oktober 25, 2006, 21:55:31 PM
Stelletje mollen zijn t ook. Geen berichtje van Jos of Robert. Daar gaat die hoofdprijs. Erg bedankt!

Gr.
Luc

zei luc Luc zonder ook 1 letter te hebben gepost die de opdracht wel voorruit vooruit helpt (hoewel ik dit nu niet te hard ga roepen, begrijp me goed  ;D)

Wat zei je ? :P

poltergeist

Yezv upx rgutnmx ipvueyd mj wveir ia ksqk rcznse oes rvpqzrq hidx qlx ho tpldmzp mmjbcqzxvp ozr htxciypr. Gsr to ceg oidh? Tpim mqpi, usbc idr bq emhrci uvrpqci ephdr upvqmapv ho zp rhig gidp.
Nnl ie, mzpzrt to cimp odie xezv atis qre hd kbphd qbw adh xzqs eywir kbph...

Lezen zou ik zeggen.

hillo

aldus het stukje van mario.. ;)

[verwijderd, mario post het liever zelf voor morgenavond 21.00, zoniet, dan wordt zijn inzending niet goedgekeurd! (ghehe :P ) ]

vieffan

Citaat van: poltergeist op oktober 25, 2006, 22:22:16 PM
Yezv upx rgutnmx ipvueyd mj wveir ia ksqk rcznse oes rvpqzrq hidx qlx ho tpldmzp mmjbcqzxvp ozr htxciypr. Gsr to ceg oidh? Tpim mqpi, usbc idr bq emhrci uvrpqci ephdr upvqmapv ho zp rhig gidp.
Nnl ie, mzpzrt to cimp odie xezv atis qre hd kbphd qbw adh xzqs eywir kbph...

Lezen zou ik zeggen.

joh, dat wist ik nog helemaal niet van je :o

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

li-tje

Nou, ik ben vooral bekend van mol online 2. Ik had heel lang toen Elise als mol, maar pas toen Elise er uit ging ben ik van mol verandert! ik gokte op Susa, omdat die de meeste overeenkomsten had met Elise en dat bleek een goede keuze!

Is zoiets goed??

hillo

Marloes

Ik ben bekend van Mol Online 7. Ik kwam daar in de finale,  dankzij ons crewlidje (hillo :P)

*marianne*

ik ben bekend van MO7, waar ik helaas niet te lang in bleef. Veel valt er dan ook niet te vertellen.  De mol kon ik dus niet onthullen. Ik had zelfs helemaal geen  idee, en dar kom je dus (ook in het begin) niet ver mee. ;D

Jorg

Er werd mij gevraagd:
wat heb je gedaan
hoe vaak heb je Hillo en Sjors belaagd
om hier nu weer te staan
Maar ik zal je zeggen
Dat komt door een prestatie
Welke, dat zal ik weldra uitleggen,
vanwaar deze gratie

Ik won een Molonline,
die ik niet winnen mocht
Voor mij it feels fine
maar de anderen voelden zich bekocht

Ik vraag me af
of de Mol mijn naam nog kent
Zo ja, dan sta ik paf
Maar dat ben ik gewend

Complotten hier en daar
Zodat ik niet kon winnen
Maar ik was al snel met de mollen zoektocht klaar
Terwijl de anderen zich nu nog bezinnen

Nu even over de nieuwe zoektocht keten:
En wie er nu gaat winnen?
We zullen het over een paar maanden weten
Dus laten we beginnen!
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

Vooruit, ik geef jullie nog 1 uurtje.. Misschien halen jullie dan nog de 9 inzendingen en daarmee het geld. Momenteel zijn er 7, en dus €0,- voor de pot!

hillo

De volgende mensen hebben wat ingestuurd:

- Mark
- Elise
- Luc
- Lianda
- Jorg
- Marloes
- Marianne

en vooruit, laten we die van

- Mario

ook meetellen!

Dit brengt het totaal op 8 personen! Wat de volgende gevolgen heeft:

Helaas, het is jullie niet gelukt genoeg inzendingen te halen om geld te verdienen. Gelukkig voor jullie hebben jullie wél de negatieve beginbedragen voor het spel weten te vermijden!

Morgen komt de eerste echte opdracht! Be there!

hillo

Over de winnaar van de prijs moeten Sjors en ik nog overleggen.  Dit horen jullie in de loop van de week!