Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 2: Mollenmania!

Gestart door hillo, oktober 27, 2006, 17:22:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Ik teken protest aan! 15 minuten regel zodat robert het nog zou halen, mn kont!

hillo

Luc denkt ook eens slim te zijn en beantwoord de vraag "Hoeveel man spelen er in een Canadese voetbalploeg?" met 11. Helaas voor hem was het een gemene vraag, want het antwoord was 12! :o Helaas voor Luc dus!

Luc


Luc

Citaat van: _Luc_ op oktober 30, 2006, 22:51:16 PM
Ik teken protest aan! 15 minuten regel zodat robert het nog zou halen, mn kont!

Dit is trouwens serieus. Oneerlijk dat er opeens een 15-minuten regel word ingeschakeld 'zodat Robert het nog kan halen.'

hillo

De crew geeft toe dat ik, hillo :P fout zat bij het eventjes invoeren van die regel. Als tegenprestatie krijgt iedereen een bonuspunt op de test! Hoera! Vanaf nu geen rare regels meer ;)

hillo

Luc vond ik toch zo'n natuur-persoon. En hij heeft morgen toch biologieproefwerk, dús! Hij kan best wel de vraag "Waar halen bomen 90% van hun voedsel vandaan?" oplossen! Nou, volgens mij kan Luc beter nog wat meer gaan leren! Het antwoord van Luc (water) is niet goed. Het goeie was namelijk uit de Lucht! Helaas voor Lucsel!

Luc

Citaat van: hillo op oktober 30, 2006, 23:24:21 PM
De crew geeft toe dat ik, hillo :P fout zat bij het eventjes invoeren van die regel. Als tegenprestatie krijgt iedereen een bonuspunt op de test! Hoera! Vanaf nu geen rare regels meer ;)
Nee dat is fijn   :-\

Lies

#112
Citaat van: _Luc_ op oktober 30, 2006, 22:43:10 PM
15 minuten regel?
pcies das nie eerlijk voor de mensen die dr niet zijn want ronde duurde maximaal 24 uur en als je dr dan toevallig niet bent heb je gewoon pech :-\ maa rbij robert wast vorige keer wel logih

hillo

was dus omdat Robert er wel was, en er nog een gat open was. Als de regel niet was gekomen was hij ook binnen geweest, en daarom draaien we niks terug ofzo. Die 15-minuten werd toen eenmalig ingevoerd om snel door te kunnen naar ronde 3.

hillo

Elise heeft haar vraag "Wat is de meest bekende Russische rivier waarover gezongen is?" fout. Het was "de Wolga".

hillo

Luc houdt van vermaak, dus een vermaakvraag voor Luc!

"Wie was de eerste Nederlandse zanger op de Amerikaanse Top Honderd; Willy Alberti of Johnny Jordaan?"

Luc gokte goed op Willy Alberti! Hij gooit 1! Hij staat nu op K5

Luc


hillo

Sportster Elise krijgt een sportvraag: "Voor welke bokser werd in 1982 in Philadelphia een standbeeld opgericht?". Het was Rocky Balboa. Dit wist Elise niet en ze moet weer wachten!

Luc

Hillo geeft me geen vraag :'(

hillo