Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 2: Mollenmania!

Gestart door hillo, oktober 27, 2006, 17:22:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Yolande heeft de vraag: "Hoe hoog is de eiffeltoren?" goed beantwoord. Het antwoord was 324 meter inclusief antenne. Zij gooit 4. Haar nieuwe positie is I15

Lies

kunnen jullie als jullie volgende keer zon opdracht doen niet gewoon een bepaalde tijd doen da tje vragen kan aanvragen ik bedole ik was vanochtend online en nu, geen van de crew is er maar wel om 23:00 nou sorry dat vind ik wel erg laat aangezien de meeste dan toch slapen

hillo

7 uur is geen normale tijd hoor :P maar.. ik ben zo ongeveer van 4 tot 11 bijna aan een stuk door online! Lijkt me tijd genoeg toch..

hillo

Mario heeft zijn vraag "Wat zijn De Ster van Afrika    en de     Koh-i-noor?" goed beantwoord. Het waren allebei diamanten. Hij gooit 6 en zijn nieuwe positie is E15

Lies

Citaat van: hillo op november 01, 2006, 16:32:29 PM
7 uur is geen normale tijd hoor :P maar.. ik ben zo ongeveer van 4 tot 11 bijna aan een stuk door online! Lijkt me tijd genoeg toch..
ik was na 8en online :P

hillo

Elise heeft haar vraag "Heeft Hongarije ooit bij Oostenrijk gehoord?" goed. Het antwoord was Ja. Ze gooit 5 en haar nieuwe positie is D14

hillo

Mario heeft zijn vraag "Welk bekend visserseiland ligt nu vast aan de Noordoostpolder?" goed. het was Urk. Hij gooit 3 en zijn nieuwe positie is B15!

hillo

Elise haar vraag klopte als een bus! "Wat is UEFA voluit?".. maar klopte haar antwoord ook? Union of European Football Associations? Ja! dat klopt! Gooit Elise genoeg om de halve finale te bereiken? Het antwoord zag Elise via de cam... er verscheen een 4 op het scherm en ja hoor! Elise springt in de molshoop!!! B16 dus ;) Nog maar 1 molshoop over!

hillo

Yolanda kreeg de vraag "Welke communistische staat ontstond in 1949, China of Cuba?" Ze antwoorde met China en dat is goed! Ze gooit een 6!! Haar nieuwe positie is N15 en ze springt ondergronds! Opnieuw gebroken botten, maar wel een plek in de halve finale!

Dit was ronde 5! Mario en Robert hebben het niet overleeft. De halve finale gaat tussen de dames! Wacht op mijn teken en dan kan je weer een vraag aanvragen!

hillo

2 kandidaten...  1 molshoop! Wie mag zich de winnaar noemen van mollenmania?? De race.. naar I5 is begonnnen!

Jullie kunnen aanvragen dames! ;)

hillo

Yolanda heeft de vraag "Welke Franse schilder van lange halzen heeft een Italiaanse achternaam?" fout. het was Modigliani. Yolanda schrok zo van de vraag, dat ze vergat te antwoorden! Elise is de volgende. Begint zij haar race naar I5 wel?

hillo

Elise begint haar race wel degelijk!  Ze weet het antwoord op de vraag "Van welke dieren lopen er in AustraliĆ« meer dan 100 miljoen rond?". Het waren schaapjes! Elise mag dus gooien en gooit 6! Ze stapt voorzichtig ( nog steeds speurend in het donker (want het is er donker) naar een steen die Marloes net naar benee gooide) naar vakje E13

hillo

Aangezien beide speelsters online zijn, is de wachttijd uitgeschakeld en krijgen ze om en om een vraag!

Yolanda heeft haar vraag "Heeft de aarde 10.000 of 20.000 vulkanen??" fout!. Het waren er 10.000.

hillo

Elise heeft haar vraag "Van welk dier wordt het spiervermogen gebruikt om het vermogen van machines aan te geven?" goed. Het was het Paard (PK). Ze gooit 4 en haar nieuwe positie is E9!

hillo

Yolanda heeft haar vraag "Welke Haagse bluesband werd in 1975 zeer populair in Polen?" fout. Het was Livin' Blues!