Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 2: Mollenmania!

Gestart door hillo, oktober 27, 2006, 17:22:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jorg

Sorry mensen, heb het heel druk gehad, en nog steeds, met mijn School onderzoeken, binnekort heb ik weer genoeg tijd om een zinnige bijdrage te leveren.
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

"Op welke dag vlak voor Pasen werd Lincoln vermoord?". Met google niet al te moeilijk uit te vinden dat dit Goede Vrijdag is. Robert wist het (met een beetje hulp van Elise, waarvan ik niet weet of dat nodig was) en mag gooien! Dit kan wel eens de mooiste dag van Roberts leven worden, want hij gooit 5! Zo gauw als hij kan rent hij naar O2 en springt in de grond!

hillo

Ronde 2 is gespeeld! Lianda valt helaas af :( Het nieuwe veld staat er, en je kan weer vragen aanvragen! Straks ben ik wel ff weg naar de tv, maar in de reclames ben ik er wel :P

Op naar ronde 3! 8 spelers.. en maar 6 gaten :o

hillo

Elise heeft de eer de eerste vraag van ronde 3 te spelen. Een vraag over de ziekte K*nker. Althans dat was het antwoord. De vraag was "Wat verwekken stoffen die carcinogeen genoemd worden?" Elise wist deze vraag goed te beantwoorden, en dus mag ze gooien! Ze gooit... 5! Dat is de reden dat ze snel rent naar vakje G7!

Oh, nu geldt de halfuur regel weer ;)

hillo

Een snel antwoord van Robert op de vraag "In welk land ligt het autocircuit van Francorchamps?". Natuurlijk is dit België! Robert gooit 2 en gaat naar O4!

hillo

Yolanda wist goed te antwoorden dat een koe 4 magen heeft. De dobbelsteen leek even ook 4 te willen zeggen, maar deed er toch 2 meer. Ze gooit 6 en gaat naar F11, waar ze floeps, naar de volgende ronde springt. Haar vorige val overleefde ze, maar nu is het kussen onderaan het gat dunner :o Laten we voor haar hopen...

Ulysses

Maar dat zei de dobbelsteen er niet bij!! :o

:-[Als dat maar goed gaat.. :-\

Anders wens ik de rest veel suc6!  :'(

(De mensen die nu nog spelen wens ik sowieso veel suc6 ;D)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


LC

De spelleeiders doen er wel erg lang over  :-\

hillo

Mark krijgt een vraag over de 4 evangelisten die door de RK-kerk erkend worden. Hij weet goed te antwoorden dat dit Marcus, Johannes, Lucas en Mattheus zijn! Dus gooit hij en wel een 3! Hij heeft er slechts 1 nodig, en een 3 is dus genoeg om K11 te bereiken!

hillo

Christien krijgt de vraag: "Welke stad dankt haar naam aan de Keltische stam van de Parisii?". Het antwoord was "Parijs"! Ze gooit 4 en haar nieuwe positie is I10!

hillo

Robert wist "Van welk hemellichaam heet de buitenste laag van de atmosfeer Corona?". Dit was de zon. Hij gooit 2 en zijn nieuwe positie is O6!

hillo

#101
Robert heeft de vraag "In welke stad staat de Stopera" goed. Het antwoord was "Amsterdam". Hij gooit 3 en zijn nieuwe positie is M7!

hillo

Opnieuw Robert: "Werd het Olympisch vuur op de moderne spelen voor het eerst in Amsterdam of in Berlijn ingevoerd?". Opnieuw goed. Opnieuw gooit hij. Opnieuw.. onee, toch niet, hij gooit 5! Hij loopt door naar vakje K7 en duikt de molshoop in! Volgende ronde voor Robert!

Luc


hillo

Mario vraagt de vraag aan en de vraag is "In welke haven zit de kleine zeemeermin op haar knieën?". Hij beantwoorde heel juist "Kopenhagen". Gooit een 4 en loopt plots onder de grond! :o Hij zit in vakje F9!