Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Het Grote Kasteelheerspel

Gestart door Martinulus, november 04, 2006, 21:50:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mathidinkske

Laat nu zelf een scheet om 'UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU' tegen te zeggen, of gewoon 'BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWH! JAKKKKEEEEESSSS!!!'

Doet gasmaker op en gaat in het kasteel wonen. ;D

Mijn amaaiwiehierkomtzaldirectstervenvandestankkasteel

Wie zijn de weerwolven?

Martinulus

Doet ook gasmasker op, bouwt een afzuigkap en zuigt de geur weg. Vervolgens presenteert hij Matthias de rekening en confisceert als deze niet kan betalen (na 1 seconde) het kasteel.

Martijn's Kasteel dat door middel van een onafbetaalbare hypotheek verkregen is.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Mollemaarten

komt vermomd als belastingadviseur regelen, dat Martijn de hypotheek wel kan betalen... maar zorgt ervoor dat dit voor hem niet mogelijk is... dag martijn ;D

Maartens ikbenverkleedalsbelastingadviseurkasteelwachter-kasteel

Martinulus

Wordt verkozen tot Minister van Financiën en opent een klopjacht op de corrupte belastingadviseur. Nadat deze (de frauderende Maarten) gevonden is, laat hij hem een gigantische boete betalen. Koopt vervolgens het kasteel van de staatsgelden die hij met een paar Zwitserse bankrekeningen doorsluist naar zijn privérekening, en laat van datzelfde geld onder "salaris MvF" een beveiligingssysteem aanleggen.

Martijn's Superbeveiligde Ministeriële Kasteel dat niet te veroveren is.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Mollemaarten

was even vergeten dat hij in een troonschietstoel, die hij nota(ris) bene zelf had uitgevonden! waarna onze corrupte belastingadviseur, in een andere vermomming, het kasteer weer kon innemen

Maartens gekostumeerd-kasteel

WIDMJokertje

geeft Mollemaarten een slaappil en flikkert hem het raam uit

Jokertje's-Mollemaartenligtnuindevijvernaasthetkasteel-kasteel
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

Probeert hetzelfde bij WIDMJokertje.

*my castle ;D*

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

klimt, onder de modder van het vijvertje, het kasteel weer in, waardoor mathi denkt dat ik het moddermonster ben, en zo schrikt, dat hij subiet de benen neemt ;D

Maartens woehoeikbenlekkerhetsuperviezemoddermonster-kasteel

Mathidinkske

Mathias realiseert zich dat het Mollemaarten was en huurt een buitenwipper in. 8)

My castle. It's back to me 8)

Wie zijn de weerwolven?

Pieter

Pieter schopt Mathias gewoon de slotgracht in

Zo nuishetlekkervanmijkasteel

Mathidinkske

Mathias loopt uit de gracht en bindt Pieter vast aan een raket richting... Pdkhfrudgfhejdkndfia, een planeet 654652246246 lichtjaren verder :)

My castle *again*

Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

blijkt een weerwolf gepetto te zijn, en bijt mathias rond middernacht dusdanig dat hij opslag dood is...

Maartens/Gepetto's blijfmaaruitdebuurtrondmiddernacht-kasteel ;)

Pieter

*Dekt het maanlicht af waardoor Maarten weer veranderd in een zielig hoopje mens en gooir hem in de diepste kerker*

Gewoon mijn kasteel

Mollemaarten

Slaat, vanuit die kerker, zo'n harde schreeuw, dat alles en iedereen om hem heen instort/sterft, daarna bouwt hij het kasteel weer op, en gaat lekker genieten van het kasteelheerschap

Maartens nieuwe kasteel.

Mathidinkske

Belt Arnold Swarzenegger op en gooit je naar de maan.

Euhm... voor hoelang is het dit keer van, mij ;D

Wie zijn de weerwolven?