Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 3: Wie is ... de moordenaar?

Gestart door hillo, november 05, 2006, 21:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

"steelt intercom"

OF ZET EEN DEADLINE OP DE OPDRACHT

hillo

Om terug te komen op het verhaal. Jorg is de villa uitgelopen, een overdonderde groep achterlatend.. Luc, Yolanda, Robert, Lianda en dan nu dit? Mario blijft in snikken achter, hij beseft wat dit betekent. De moordenaar wil hem kwijt... Mark wil Mario beschermen met z'n leven en om die reden wil ook Judith erbij blijven.. De rest van de groep gaat weg. Mario gaat z'n bed in en Mark en Judith maken even een ommetje in de tuin. Als ze terugkomen is Mario nergens te vinden. Dan kijkt Christien, die net binnen komt lopen, naar het plafond en ziet daar een smerige troep ingewanden hangen! In het bed liggen de resten van een bom.. Mario is opgeblazen!

5 doden en 1 iemand weg. Nog 8 mensen in het huis. 6 gasten, 1 agent en 1 moordenaar...

Luc

hillo

poltergeist

hillo, voor de laatste keer

BLIJF VAN MIJN BERICHTEN AF, ik edit die van jou toch ook niet?

anders kom ik spoken  :P

Juudith

Christien ligt huilend op de vloer.. Judith probeert haar te troosten maar ze is ontroostbaar.. Dus gaat ze maar weer verder met Mark zoenen
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Ulysses

FF uit belang van de groep...

Is het niet slimmer dat de laatste agent nu een naam roept??

A) Agent heeft het goed, krijgt vrijstellig en de groep krijgt het inmiddels best haalbare bedrag... (Bovendien is de opdracht dan ten einde, wat tijd wordt..)

B) Agent heeft het fout, Moordenaar krijgt vrijstelling en groep krijgt 1000 euro minder maar wel het best haalbare op A na...

C) Tuurlijk kan de moordenaar zich ook wel opgeven, maar kom op, dat zit er toch niet in, afhankelijk van de agent kan de moordenaar vrij z'n gang gaan, die krijgt 'r toch wel.. (En terecht, er zijn niet al 5 doden gevallen om niets, een moordenaar hoort nou eenmaal te moorden..)

M.a.w. Zijn de agent en/of moordenaar bereid te handelen in het groepsbelang?? Wsl niet, maar wees dan tenminste aktief... (Maar alle aktieve mensen worden om zeep geholpen??->JA DUS??, DIE VERTONEN TENMINSTE LEVENSKENMERKEN!)

Edit:
't Is maar een voorstel... ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

hillo

Elise is nog laat op pad in het huis. Iedereen heeft een bed opgezocht voor de nacht. Elise ook, maar ze moest opeens nodig een plas doen en dat moest zonodig op de 4e verdieping waar niemand ooit komt. Toen Elise de slaapkamer verliet, viel haar niet op dat er nog een bed leeg was...

Elise begeeft zich naar een kamer en doet de deur open. Het blijkt niet de wc te zijn, maar iets veel interssanters! In de kamer branden 1000en kaarsen! Elise loopt naar binnen en ziet daar iemand staan..

Elise: "Wat doe jij hier?"
Persoon: "Ik hoopte al dat jij zou komen"
Elise: "Heb je dit voor mij gedaan? Wat lief van je! Ik wist niet dat jij ook..."
Persoon: "Wil je niet even gaan zitten?"

Elise gaat zitten op een bed. Ze had een geheim, een groot geheim. Iets dat niemand mocht weten, ze viel namelijk op iemand. Een heel bijzonder iemand.

De persoon buigt zich naar Elise toe en kust haar op de mond. Langzaamaan duwt de persoon haar in een liggende positie. Elise heeft niet door dat er aan de zijkanten van het bed gespen zitten. Plotseling pakt de persoon haar handen ruw vast en bindt haar vast aan het bed. Elise kan haar ogen niet geloven. Wat gebeurt er nu?

Elise: "Gaan we spelletjes spelen?"
Persoon: "Wil je spelletjes spelen?"
Elise: "Wat voor spelletje dan?"
Persoon: "Doktertje?"

De persoon haalt een groot slagersmes tevoorschijn. Elise kijkt de persoon met grote ogen aan. Ze kijkt naar de gestalte voor haar. Haar grote verliefdheid, haar persoon voor wie ze altijd een zwak gehad heeft, haar vertrouwenspersoon, haar moordenaar....

Beneden schrikt een CIA-agent wakker. Wat was dat? Vrijwel direct daarna ligt iedereen weer rustig te slapen. De kreten ten gevolge van organen die verwijderd werden bleven onopgemerkt. De dood was gekomen voor Elise. Elise, die zich slechts als gast op het feest bevond...

7 personen leven nog: 5 gasten, 1 agent, en een moordenaar.....

Wie is ... de moordenaar?

Lies

Juudith

Jezus dat verhaal doet me aan Hostel denken :P Iekss :P

hillo

Juudith

li-tje

euh.. Elise, wat is jouw sexuele geaardheid? want als we die weten dan kunnen we de moordenaar zoeken tussen de mannen of tussen de vrouwen ::)

Luc

Ulysses

Ergens in de kelder breekt de grond open..

Er onstaat een weg vanaf de onderwereld..

Vele geesten komen het huis binnen..

Die van Poltergiest weet de weg naar 't de keuken snel te vinden en het draait 't gas open..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."