Opdracht 3: Wie is ... de moordenaar?

Gestart door hillo, november 05, 2006, 21:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ulysses

AHH, ik opgesloten in een kamer met BB?? :o

MOORDENAAR, VERMOORD ME AUB!! LAAT ME NIET LIJDEN!! ;D

(Srry, Robert ;) )
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

vieffan

*rent naar het geschreeuw van yolanda, denkt eraan yolanda dan maar te vermoorden maar bednkt zich dan dat ik dat niet mag :o*

yolanda  ik kom je redden uit de klauwen van robert!!!

*trap de deur in  slaat robert in elkaar (srry robert)  en redt yolanda*

(yolanda  nou moet je ff zeggen dat ik je held bent ;))

Ulysses

;D JE BENT MIJN HELD!! ;D

Mijn [Sint3] op 5 dec, mijn  [Sint1] met kerst, maar vooral mijn redder van BB! ;D

*Hulde*

Wat zullen we nu es gaan doen??

vieffan

Ulysses

Kan je proberen, maar ik denk niet dat dat lukt... ::)

maja, aan de andere kant moesten we voor choas zorgen dus in dat geval kunnen we het wel gewoon done :P :P

Moeten we niet es kijken of de rest nog leeft? Al een tijd niets van ze gehoord, ik heb nog wel een watervaste stift in m'n jaszak.. ;D

Luc

Ulysses

Mocht je willen, hou je mond of ik vermink dat wat er over is van je lichaam ;)

Geesten... geen gevoel voor humor... maja.. kom je mee naar de slaapvertrekken?? ;D

vieffan

zal ik gaan zingen (hou ik gelijk de moordenaar op afstand)   dan mag jij kalken ;D

want ik ben voor niemand bang (8)    *musical Elisabeth (tja luister weer ff die CD)

vieffan

Citaat van: Ulysses op november 06, 2006, 20:36:38 PM
Mocht je willen, hou je mond of ik vermink dat wat er over is van je lichaam ;)

Geesten... geen gevoel voor humor... maja.. kom je mee naar de slaapvertrekken?? ;D

ik :o

Ulysses

Ja iedereen slaapt, dus gaan we ze op hun vertrek onderkalken.. ;D

JE moet juist niet gaan zingen, dan worden ze weer wakker! ;)

vieffan

Citaat van: Ulysses op november 06, 2006, 20:41:36 PM
Ja iedereen slaapt, dus gaan we ze op hun vertrek onderkalken.. ;D

JE moet juist niet gaan zingen, dan worden ze weer wakker! ;)

ooooooooooo :P

*neuriet*

*he    yolanda  stop!!  nee dat gaat echt te ver hoor!  yolanda!!!     *pakt stift af* zo is het genoeg.....               *kijkt om, ziet robert liggen*               Robert is aan de beurt :P

Ulysses

"Ik ga te ver?? Ik klierder tenminste mensen onder die echt slapen en niet reageren, jij kliedert iemand onder die jij zelf knock out hebt geslagen... ;)"

't Is maar wat je te ver gaan vindt...  ;D

*Pakt d'r volgende stift en Begint aan Bart's gezicht*  :P

vieffan

jij had tog al uitgevogeld wie de agenten waren, schrijf het ff op hun voorhoofden,  dat is wat makkelijker voor mij de moordenaar ;D.

dan worden er maar 2 vrijstellingen verdeeld   aan mij de moordenaar  en aan jou, de meeste verwarring zaaiende :P

Ulysses

Ehh, dan zaai ik geen verwarring maar verduidelijk ik het juist... :-\

Bovendien, hoe moet ik nou weten wie er smerissen zijn als ze niets van zich laten horen?? Jij bent toch de persoon met de visioenen?? ;)

Ik geeft ze wel nummers, dan mag de moordenaar ze op nummers afgaan ofzo :P

Kost alleen wel geld, maja jij en ik blijven iig over, afhankelijk van hoe eerlijk wij zijn is dat of 0, of 1000 of 2000 euro.. :)

poltergeist

Plots klinkt vanop zolder muziek. Iedereen schrikt wakker en kijkt elkaar aan, maar niemand doet iets, zelfs yolanda laat haar stift vallen en kijkt Robert aan. Robert ziet er maar vreemd uit met nepsnor, baard en valse horentjes van zwarte stift. Iedereen was er, op het eerste zicht. Een enkele ziel krijgt zijn moed terug en gaat op verkenning. De deur naar de trappenhal schreeuwt om geopend te worden. Wie weet wat er ging gebeuren. Ik beklim de stoffige trap, maanlicht maakt een schouwpel van stofdeeltjes die door de traphal spoken. De muziek wordt steeds harder en harder. Plots besef ik dat dit geen muziek is... Dit is iemand die probeert te zingen... met NADRUK op proberen.
Met bibberende hand rijkt men hand naar de deurknop, de deur gaat gemakkelijker open dan ik dacht, het schouwspel dat zich voor men ogen afspeelde zou ik nooit vergeten.