Opdracht 3: Wie is ... de moordenaar?

Gestart door hillo, november 05, 2006, 21:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

hillo

Intercom: Yolanda was agent! De moordenaar heeft nog slechts 2 slachtoffers te gaan!

Luc

Intercom: Agente, welteverstaan. Een groot verlies voor de andere agenten. En natuurlijk de andere levenden :P

Luc

Lies

*huppelt maar eventjes voor bij*
Moet ik dat allemaal terug lezen? :o

*marianne*

Citaat van: Elfje99 op november 07, 2006, 07:41:13 AM
*huppelt maar eventjes voor bij*
Moet ik dat allemaal terug lezen? :o

is wel makkelijk ja...

*gaat rustig in de zitkamer zitten* (met een keukenmes onder mn shirt ter verdediging)

Juudith

*loopt naar marianne en ondervraagt haar*
"Zeg... Wat is dat onder je shirt :|"
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Jorg

*opent de deur van de zitkamer en treft Marianne en Judith hevig zoenend aan, doet de deur snel weer dicht*  ;D
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

li-tje

Zo, nadat ik in slaap was gevallen met het laatste witbiertje in de zak van mijn jas, heb ik me door de verschrikkelijk lange dialoog van jullie geworsteld:P Maar volgens mij heeft niemand hier door dat ik nog een witbiertje heb... Ik ga op zoek naar een flesopener... Maar ik loop de verkeerde kamer binnen en ik zie daar Judith en Marianne nog steeds hevend zoenend zitten.. zozo, jullie hebben er wel zin in zeg, jullie zijn nou al een uur bezig!! 8) Ik wil niet weten wat jullie nog meer hebben gedaan en ga daarom maar snel door naar de keuken.

Ulysses

*Denkt 'GEESTIG' te zijn door li-tje te laten schrikken waarna zij het ALLER, ALLER LAATSTE witbiertje laat vallen..* ;D

Intercom: "GA JE DAT NOG WEL FF OPRUIMEN??" [halt]

*Daarna gaat de intercom verder met het eindeloos afspelen van de cancan* [kerst6]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

li-tje

Maar lianda is gwoon slim en gaat in het Mol Cafe een witbiertje drinken:P En Jolanda mag het opruimen!! :P:P

hillo

Intercom: Het is stil in huize Mol.... Té stil...

li-tje

volgens mij heeft iedereen een kater... ::)

Ulysses

Intercom: "O wat jammer nou, ik kan het niet voor je opruimen, ik ben dood!" ;D

Trouwens, iedereen is op rantsoen, er is geen druppel meer te krijgen in het cafe, de enige drank is het bloed uit de lijken... :o
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

li-tje

kan ook lekker zijn.. kheb altijd al een stukje Luc willen proeven als ik eerlijk ben...zolang het maar niet zijn grote teen is vind ik het best ::)