Opdracht 3: Wie is ... de moordenaar?

Gestart door hillo, november 05, 2006, 21:49:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

vieffan

*rent naar luc zijn wc toe*

hij is van mij!!!!

*duwt lianda weg en begint vervolgens van luc zijn benen te eten*

wicky the viking

als ik uit de KO ontwaak zie ik nog net net hoe vieffan haar tandan in luc wil zetten
ik ren erop af en trek haar van luc af

ZIJN JULLIE NOU ALLEMAAL VAN DE RATTEN BESNEUFELD

wij zitten hier met een moordenaar opgescheept
en jullie weten niks beters te doen dan kanibalisme !!!
SCHAAM JULLIE DIEP !!!
als dit zo door gaat hoeft de moordenaar helemaal niks meer te doen en vreten jullie elkaar op
HALLO WORDT WAKKER
* tjonge tjonge waar ben ik verzeild geraakt *
kom op ga aan het werk ! zoek die achtelijke moordenaar

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

wicky the viking

sorry dat ik zo fel reageerde maar het moest ff
Gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Robert ziet een envelop, pakt hem, en leest hem voor:

"Geachte gasten, het feestmaal is geopend! Jullie hoeven niet meer op rantsoen er is alcohol in overvloed! Maar pas op.. Drank kan wel eens het laatste zijn wat je ziet drinkt!"

Juudith

*Pakt een energydrank met Blue Curacao en zet t op n zuipen*

"hee, daar is LC!"

*zoent LC*

*hik*
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

poltergeist

en net nadat ik mijn supercoole matrixontwijkingsmaneuvre had gedaan om mijn eigen revolver te ontwijken is Yolanda plots weg....

WEG CLIMAX

Ik zal dan maar op zoek moete gaan naar een ander personage om tot een climax te komen....en nee zieke geestjes, niet zo.

Uiteindelijk besluit ik de kelder maar eens af te zoeken, op zoek naar leuke avontuurtjes (en nee zieke geestjes, niet zo). In het schemerdonker zie ik nog net Juudith die haar T-shirt terug netjes in haar broek steekt. Ik vraag me af wat zij hier komt doen. Maar plots zie ik een plas bloed.

Dan besef ik me dat hier de butler ligt... of zou moeten liggen...
Wie is er met de lijken aan het spelen? Of was het dan toch de butler?

Ik dring verder door en vind EINDELIJK de beroemde wijnkelder.

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Ulysses

INTERCOM:

Best genaaid, Poltergeist kon niet raak gooien, ben ik eindelijk aan de beurt kan ik niet eens meer gooien! >:(

En eten zit er ook al niet in.. >:(

Grr! >:(

En alsof dat nog niet erg genoeg is heeft de moordenaar onze scene nog erger verprutst dan ie had kunnen doen door weg te blijven!

Stakker... sneu.. heel sneu.., mensen vermoorden is een ding, andersmans scenes erbij jatten.. das echt laag!

En weer ging de cancan verder... [kerst6]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

poltergeist

Vat 1 was leeg, vat 2 stond klaar. Men oog viel op een ouija bord dat verstopt was tussen de vaten. Van wie het was kon me niet schelen, ik sleurde snel Juudith erbij (die toch niets beters te doen had dan kledingstukken deftig te maken) en begonnen zo aan onze sceance.

Na amper 5 minuten viel er een ton naar beneden en verplette Juudith bijna (bijna is niet goed genoeg...).
Juudith viel bewusteloos van de schrik. Voor me zag ik Yolanda.

'Zo' zei ze. Dan kan ik eindelijk eens iets naar je gooien. Ze nam het plaatselijke glas bij vat 5, deed haar hand naar achter en de geest stormde met razende kracht op me af.

Ulysses

"WHAHAHAHAHAHAAAA"

"Ik ben al dood, jij daarintegen..." [zweep]
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

LC

Citaat van: Juudith op november 07, 2006, 21:12:22 PM
*Pakt een energydrank met Blue Curacao en zet t op n zuipen*

"hee, daar is LC!"

*zoent LC*

*hik*

Ik mag jou ;)

poltergeist

Juudith ontwaakt en ziet yolanda zweven. Voor ze het beseft is ze de bocht om. 'Kom Mario! Ik wacht je op in de draai!.' Jep, zo'n zin geeft je echt moed. Ik verwar Yolanda door haar kaars uit te doen en in het duister vlucht ik weg. In mijn vlucht stuit ik op iets hards, zonder te weten wat het is raap ik het op.
Het blijkt een brandende pijp te zijn. Vlug zorg ik ervoor dat de roetdeeltjes de pijp uitgaan zodat ik met een gerust hart de pijp aan maarten kan geven, het standbeeld dat de wijnkelder bewaakt.
Yolanda schreeuwt, het is duidelijk dat ze ooit pietje de dood heeft gezien.
Ach ja, the show must go on! Ik hoor juudith de trappen oprennen maar dan komt er een doffe knal! Waar is ze heen gegaan? Ze is in het aquarium gevallen dat op de 1ste verdieping staat! Ach, nu kan ze met de vissen slapen.

geefjemening_tk

bart word wakker uit de diepe slaap :P *kijkt om zich heen * waar is iedereen uit dit slaap vertrek? :P

geefjemening_tk

ik dwaal wat door het huis en kom juud tegen, ze ligt nog half verdwaast in het aquarium, ik red haar van de gewisse dood, staat ze daar, komt marloes de hoek om, hé juud, alwéér nat? :P ik negeer marloes en droog haar af :P

LC

Citaat van: geefjemening_tk op november 07, 2006, 22:23:53 PM
ik dwaal wat door het huis en kom juud tegen, ze ligt nog half verdwaast in het aquarium, ik red haar van de gewisse dood, staat ze daar, komt marloes de hoek om, hé juud, alwéér nat? :P ik negeer marloes en droog haar af :P

Pakt de handdoek af van bart. Ik kan Juud veel beter afdrogen dan jij