Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 9: Het cellencomplex

Gestart door hillo, december 15, 2006, 21:28:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

[kijkt achter, onder en naast de monitor, bestudeert het plafond en denkt erover na om de lamp uit te slagen. Uiteindelijk beslis ik het maar te doen, de monitor geeft toch genoeg licht in mijn o zo kleine cel. Ik neem de koevoet en ram het licht uit. Glasscherven vallen op de grond.]

Lies

[praat door de walkietalkie: "Geef 842 door aan poltergeist"]

hillo

Citaat van: poltergeist op december 17, 2006, 18:29:48 PM
[kijkt achter, onder en naast de monitor, bestudeert het plafond en denkt erover na om de lamp uit te slagen. Uiteindelijk beslis ik het maar te doen, de monitor geeft toch genoeg licht in mijn o zo kleine cel. Ik neem de koevoet en ram het licht uit. Glasscherven vallen op de grond.]

zonde van zo'n mooie lamp..

poltergeist

[gaat languit (in de mate dat dat kan) op de vloer liggen en vraagt zich af of de mol het lef zal hebben om zich te laten vertonen. Misschien kiest hij er wel voor gewoon niet op het forum te komen zodat die later kan zeggen dat hij de opdracht saboteerde door niets te doen. Dat zou een slappe mol zijn... Dat zou echt een domme mol zijn die het niet waard is om mol genoemd te worden... Als dat zo is is het een Bol zonder ballen.. Ik bedoel, hij is zelfs te laf om terug te mailen of om iets van zich te laten horen. En die domme posten van Mol.der.Mollen noem ik geen berichten. Dat noem ik verhaaltjes. Dat zijn standaardzinnen die een kind van 3 kan bedenken en in elke molserie gebruikt kunnen worden, geen echte molzinnen.]

hillo

Citaat van: poltergeist op december 17, 2006, 19:30:45 PM
[gaat languit (in de mate dat dat kan) op de vloer liggen en vraagt zich af of de mol het lef zal hebben om zich te laten vertonen. Misschien kiest hij er wel voor gewoon niet op het forum te komen zodat die later kan zeggen dat hij de opdracht saboteerde door niets te doen. Dat zou een slappe mol zijn... Dat zou echt een domme mol zijn die het niet waard is om mol genoemd te worden... Als dat zo is is het een Bol zonder ballen.. Ik bedoel, hij is zelfs te laf om terug te mailen of om iets van zich te laten horen. En die domme posten van Mol.der.Mollen noem ik geen berichten. Dat noem ik verhaaltjes. Dat zijn standaardzinnen die een kind van 3 kan bedenken en in elke molserie gebruikt kunnen worden, geen echte molzinnen.]

pas je op dat je hersens niet overkoken? :P

vieffan

zullen we er over na gaan denken een hint te kopen, ik heb niet egt het gevoel dat we ook maar iets verder gaan komen zo...

poltergeist

ja late we dat maar doen, anders gaat de mol straks nog zeggen dat hij ons heeft aangezet tot het aankopen van de hint...

vieffan

:P

nou bij deze dus

we wilen graag een hint.

hillo

Luistert goed:

"De persoon in cel 5 zit op een cruciaal punt wat betreft het slagen van de opdracht. De goede knop MOET ingedrukt worden, anders komen de mensen in cel 6 en 9 sowieso niet vrij!"

hillo

En bij deze gaat er ook 2500 uit de pot :)

vieffan

Citaat van: hillo op december 17, 2006, 19:55:35 PM
En bij deze gaat er ook 2500 uit de pot :)

beter dan 5000.

maar okay wie zit er in 5??

poltergeist

wel, stoppen we dan al niet? Welke sukkel gaat op zoek naar de juiste knop in de wetenschap dat hij toch een minpunt krijgt? Ik zou het wel willen doen, maarja, ik zit vast in cel 6 en ik kan dus onmogelijk bij de knoppen  ;D

vieffan

tja, jammer dan :P.

hij (tis tog mark) moet zich dan maar opofferen,

LC

No way, ik ga me niet opofferen. Eigen belang gaat toch voor het groepsbelang.

vieffan