Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 9: Het cellencomplex

Gestart door hillo, december 15, 2006, 21:28:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

We willen wel weer onderhandelen over een nieuwe knop om gratis in te drukken :P

Luc

[loopt naar de observatietoren en kijkt door de verrekijker naar de film op het dak van cel 5]

hillo

Citaat van: _Luc_ op december 18, 2006, 21:17:46 PM
[loopt naar de observatietoren en kijkt door de verrekijker naar de film op het dak van cel 5]

Eigenlijk is marianne er nog mee bezig.. Maar ik ben in een gulle bui en vergeet dat maar even, dus:

Je ziet een grote boot en een hele hoop mensen

Luc

poltergeist

zijn we daar niet met de auto geweest? en met de trein  :D

Luc

vieffan

maare, word ik nog gered of niet :D, kunnen alle vrije mensen ff langs mij cel lopen en ff sesam open u zeggen ::roll::

Luc

[leg de verrekijker neer waar ik m vandaan had, loop langs Christiens cel en zeg: 'Sesam, open u!']

hillo

Citaat van: _Luc_ op december 18, 2006, 21:37:35 PM
[leg de verrekijker neer waar ik m vandaan had, loop langs Christiens cel en zeg: 'Sesam, open u!']

de deur reageert niet

Luc

[loopt terug naar de observatietoren, pakt de verrekijker weer, en kijkt opnieuw naar het scherm met de film]

hillo

Citaat van: _Luc_ op december 18, 2006, 21:38:29 PM
[loopt terug naar de observatietoren, pakt de verrekijker weer, en kijkt opnieuw naar het scherm met de film]

Je ziet een blonde jongeman, deftig in pak, en een wat oudere vrouw. Op de achtergrond komt een jongere vrouw aangelopen, ook heel erg netjes

Luc

Daarna

[gaat naar cel 5 en bekijkt deze met de blacklight]

hillo

Citaat van: _Luc_ op december 18, 2006, 21:41:39 PM
Daarna

[gaat naar cel 5 en bekijkt deze met de blacklight]

Welk deel wil je bekijken?

Luc

hillo