Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 9: Het cellencomplex

Gestart door hillo, december 15, 2006, 21:28:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Citaat van: poltergeist op december 19, 2006, 20:52:30 PM
[gaat op de weegschaal staan terwijl ik de zak chips vast heb]

nog steeds 1000 gram (die chips doet er niet toe voor jouw gewicht)
neem maar ff aan dat het gewicht dat de weegschaal aangeeft bepaald wordt door een crewlid die ziet wie/wat er op de weegschaal gaat staan.

poltergeist

[gaat touwtjespringen op de weegschaal in de hoop dat het mechanisme het begeeft]

Luc

poltergeist

[zit samen met luc te touwtjesspringen op de weegschaal]

hillo

Citaat van: poltergeist op december 19, 2006, 20:57:07 PM
[gaat touwtjespringen op de weegschaal in de hoop dat het mechanisme het begeeft]

al touwtjespringend zie je dat het gewicht minder wordt... 999 g is het al..

Citaat van: _Luc_ op december 19, 2006, 21:00:26 PM
[gaat op de weegschaal staan]

mario staat er al op

Citaat van: poltergeist op december 19, 2006, 21:01:09 PM
[zit samen met luc te touwtjesspringen op de weegschaal]

niet dus :P

poltergeist

[springt 999 keer, kijkt daarna hoeveel g nog en gaat dan verder met springen]

hillo

Citaat van: poltergeist op december 19, 2006, 21:02:44 PM
[springt 999 keer]

das erg knap! De weegschaal vertoont wel activiteit, maar het aantal sprongen lijkt niet van invloed tez ijn..

poltergeist

[begint aan een marathon van 17 uur springen]

hillo

Ik kijk niet precies naar hoeveel sprongen of hoeveel uur hoor :P Je hoort wel af en toe wat er gebeurd.. Ben geen rekenwonder

poltergeist

[hoort van luc dat er een film met titinic was, neemt een pauze, sprint naar de walkietalkie, schreeuwt: elise, typ TITANIC in, sprint terug. Ik scheur de post-it van de zak chips en bekijk de achterkant. Daarna bekijk ik de weegschaal en spring verder en schreeuw: MARIANNE GA ALS DE BLIKSEM IETS TEGE DE CEL VAN CHRISTIEN ZEGGE. ]

In gedachte zie ik hoe iedereen wegkruipt in een hoekje om mijn blik te ontwijken die op furieus staat

hillo

Citaat van: poltergeist op december 19, 2006, 21:26:19 PM
[hoort van luc dat er een film met titinic was, neemt een pauze, sprint naar de walkietalkie, schreeuwt: elise, typ TITANIC in, sprint terug. Ik scheur de post-it van de zak chips en bekijk de achterkant. Daarna bekijk ik de weegschaal en spring verder en schreeuw: MARIANNE GA ALS DE BLIKSEM IETS TEGE DE CEL VAN CHRISTIEN ZEGGE. ]

In gedachte zie ik hoe iedereen wegkruipt in een hoekje om mijn blik te ontwijken die op furieus staat

sorry, niks werkt :(

poltergeist

[stopt met springen, geeft het touw aan jorg en gaat verder met de zak chips.
Ik neem de darklight, ga in kleermakerszit zitten, gooi alle chips op men schoot en begin de binnenkant van de zak te onderzoeken en daarna elke chipske aan de boven en onderkant. ]

hillo

Citaat van: poltergeist op december 19, 2006, 21:45:50 PM
[stopt met springen, geeft het touw aan jorg en gaat verder met de zak chips.
Ik neem de darklight, ga in kleermakerszit zitten, gooi alle chips op men schoot en begin de binnenkant van de zak te onderzoeken en daarna elke chipske aan de boven en onderkant. ]

ook niks :P iemand van jullie heeft een fout(je) gemaakt

poltergeist

[neemt een trui, verpulvert elk chipsje tot kruimeltjes op zoek naar papiertjes in de chips, maar zonder 1 kruimeltje te verspillen. Ik laat alles netjes op men trui vallen die hier uitermate geschikt voor is.]

hillo

Citaat van: poltergeist op december 19, 2006, 21:51:05 PM
[neemt een trui, verpulvert elk chipsje tot kruimeltjes op zoek naar papiertjes in de chips, maar zonder 1 kruimeltje te verspillen. Ik laat alles netjes op men trui vallen die hier uitermate geschikt voor is.]
niks