Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Hannes en Jesse (EXIT 2)

Gestart door Marloes, februari 23, 2007, 16:30:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Naam: Jesse
Leeftijd: 22 jaar
Beroep: Student Lichamelijke Opvoeding

Naam: Hannes
Leeftijd: 20 jaar
Beroep: werkt in de bouw

1. Waarom wilde je graag meedoen aan Peking Express: Zuid-Amerika?

J: Ik volg het programma vanaf het eerste seizoen. Ik wil de wereld zien en liefst dan nog zo snel mogelijk. Je leeft maar één keer. Tevens wil ik ook samen met mijn broer bewijzen dat we geen jonge snotneuzen zijn en dat we ons mannetje kunnen staan tussen alle andere kandidaten.
H: Ik heb altijd interesse gehad in avontuurlijke programma's en 'Peking Express' is daar een van de beste van. Het is leuk om naar landen te gaan die je niet kent en de prijs die je kunt winnen is ook aantrekkelijk, maar geen doorslaggevende reden!

2. Hoe heb je je op de reis voorbereid?

J en H: We hebben ons totaal niet op de reis voorbereid buiten enkele woordjes Spaans. Maar ja, de periode voor vertrek was zo kort dat er weinig tijd was om dingen voor te bereiden. Eén ding hadden we op voorhand bedacht: we gaan genieten! En we gaan ervoor!

3. Welke eigenschap kun je goed gebruiken tijdens de reis in Zuid-Amerika?

J: Een van de belangrijkste eigenschappen die je in mijn ogen nodig hebt, is doorzettingsvermogen en lef. En ook belangrijk is het sociale gedeelte. Daar kun je het heel ver mee brengen.
H: Mijn charme;-) Mijn doorzettingsvermogen en we vullen elkaar goed aan. Ook zijn we allebei avontuurlijk ingesteld.

4. Welke eigenschap zal jou in de weg gaan zitten?

J: Ik denk mijn ochtendhumeur. Maar een lekker bakje koffie doet wonderen. Ik hoop dat ik dat vaak kan krijgen.
H: Mijn eigenwijsheid en ik ben een beetje rustig. Het lijkt me juist goed als je jezelf een beetje opjaagt. En ik ga niet over lijken en daar kunnen mensen gebruik van maken...

5. Op welke manier ga jij bestuurders van auto's, bussen, vrachtwagens overtuigen om jou een lift te geven?

J: Mijn kleren uittrekken? Haha, nee, ik weet het niet. Ik ga gewoon alles uit de kast halen. Als het naakt moet tsja....
H: Met mijn lieve lach.

6. Heb je wel eens eerder gelift?

J: Ja, vroeger deed ik dat wel vaker. Als ik van training kwam en de bus reed niet meer verder. Die stopte in het dorp voor het dorp waar ik woonde en ja dan gebeurde het wel dat ik probeerde te liften. Een tijd terug stond ik op die plek samen met een Afrikaanse vrouw. De vrouw bleek nog niet lang in België te wonen. Ik ben toen maar voor haar gaan liften. Ze stond daar maar en niemand stopte. Het grappige was dat later twee vrienden van me stopten en haar naar haar plaats van bestemming hebben gebracht. Zelf heb ik maar het stuk gelopen, aangezien ik niet meer in de auto paste...
H: Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik ben blijkbaar niet zo uitnodigend om mee te nemen.

7. Heb je al eerder verre reizen gemaakt en zo ja, wat was je mooiste reis?

J: Ik heb al heel veel gezien: van de Belgische zee tot Canada.... en wat daar allemaal tussen zit: Kroatie; Zweden, Noorwegen, Finland, Portugal, Spanje, Nederland, Frankrijk, Duitsland... echt veel dus. Hopelijk kan ik de toekomst nog meer mooie plekken gaan bewonderen. Zo staan Lapland, Australië en Thailand hoog op mijn verlanglijstje.
H: We zijn vroeger een voor een paar weken naar Canada geweest. Die reis zal me altijd bijblijven. Ook de reis naar Kroatië met de wagen een een tentje is onvergetelijk

Marloes

Die linkse is knap :D Leuk om naar te kijken denk ik.. die twee.. ze worden denk ik toch wel een beetje Jimmy en Amir qua karakter :P

hillo

Citaat van: marloes op februari 23, 2007, 17:03:19 PM
ze worden denk ik toch wel een beetje Jimmy en Amir qua karakter :P

bah, die mocht ik niet... weetje! :P

Sander

Citaat van: hillo op februari 23, 2007, 20:24:51 PM
Citaat van: marloes op februari 23, 2007, 17:03:19 PM
ze worden denk ik toch wel een beetje Jimmy en Amir qua karakter :P

bah, die mocht ik niet... weetje! :P

Jammer dat deze 2 eruit zijn al mag jij ze niet het waren mijn favorieten haha  ;D
Sander

hillo

Hannes en Jesse mocht ik best hoor, alleen Jimmy en Amir niet. Bah, die zeiden echt achter elke zin 'weetje' :P

Marloes

Ja dat klopt, weetje. Vooral als je erop ging letten, weetje.

Sander

Dit waren mijn favorieten gelukkig laten ze nog wel van zich horen op het internet.  ;D Echt topgasten.  :D
Sander