Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Anja en Nancy (EXIT 7)

Gestart door Marloes, februari 23, 2007, 16:31:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Naam: Nancy
Leeftijd: 26 jaar
Beroep: Intercedente

Naam: Anja
Leeftijd: 28 jaar
Beroep: Beleidsondersteunend medewerker Relatiemanagement en Protocol op het ministerie van LNV

1. Waarom wilde je graag meedoen aan Peking Express: Zuid-Amerika?

N: Omdat ik altijd al een reis samen met Anja (mijn nicht) wilde maken en ook om te ontdekken of we echt zoveel aankunnen als we denken.
A: Het onbekende tegemoet gaan is altijd spannend, er is eigenlijk geen tijd voor voorbereiding of twijfels. 'Peking Express' is bovendien een manier om een land op een andere manier te ontdekken dan bij een normale reis; je komt bij de mensen thuis, geniet van hun gastvrijheid en je ziet hoe ongelooflijk veel mensen voor onbekenden over hebben.

2. Hoe heb je je op de reis voorbereid?

N: Ik ben iets minder op stap gegaan dan de periode daarvoor, gezonder eten en minder alcohol drinken. Het allemaal iets rustiger aan doen.
A: We hoorden pas drie dagen van tevoren wat de bestemming zou worden, hierdoor hebben we praktisch geen voorbereidingen kunnen treffen...

3. Welke eigenschap kun je goed gebruiken tijdens de reis in Zuid-Amerika?

N: Mijn doorzettingsvermogen.
A: Eigenlijk is Zuid Amerika niet over een kam te scheren, ieder land is anders. In Brazilië komt assertiviteit en enthousiasme denk ik goed van pas.

4. Welke eigenschap zal jou in de weg gaan zitten?

N: Ik vind het moeilijk om dingen los te laten en me ergens bij neer te leggen. Dat kan een situatie zijn of het feit dat iets niet lukt.
A: Ik maak me nooit zo snel druk over niet echt belangrijke zaken, ik relativeer heel sterk, dit kan in deze race best tegen me werken.

5. Op welke manier ga jij bestuurders van auto's, bussen, vrachtwagens overtuigen om jou een lift te geven?

N: Door lief te lachen, lief en onschuldig over te komen en een beetje hulpbehoevend doen.
A: We zullen zoveel mogelijk inspelen op het type chauffeur; wil de man een held zijn van twee afhankelijke vrouwen, wil hij vrolijk, gezellig gezelschap of is het een vriendelijke vrouw die het leuk vindt om mee te doen in een race. Verschillende mensen, verschillende benaderingen.

6. Heb je wel eens eerder gelift?

N: Ik heb nooit eerder gelift.
A: Ik heb een keer eerder gelift in Nieuw-Zeeland het was een niet al te lang stuk. Ik had binnen een kwartier een lift van een aardige vrouw die zelf ook veel gelift had in haar jeugd.

7. Heb je al eerder verre reizen gemaakt en zo ja, wat was je mooiste reis?

N: Ik heb verschillende verre reizen gemaakt. Mijn reis door Cambodja, Vietnam, Thailand en Maleisië vond ik denk ik het mooist. Het is wel moeilijk te zeggen hoor, want ik vind verschillende dingen erg leuk. Nieuw-Zeeland en Fiji waren ook erg mooi.
A: Ik heb eerder verre reizen gemaakt zowel als backpacker als als koffertoerist. Iedere reis heeft zijn eigen bijzondere en mooie dingen en ik vind het lastig er een specifieke reis uit te halen. Met betrekking tot de natuur wint Nieuw-Zeeland, wat betreft cultuur Azië en Afrika wat betreft de architectuur. Ik heb nog nooit een vakantie gehad die niet leuk was. Ik vermaak me overal opperbest van Ameland tot Nieuw-Zeeland.

Marloes

hillo

welke vrouwelijke charmes? ::)

haha, nee, geef mij maar een hanna of een terence :P

Sander

Oh ik vind ze wel super vooral Anja is echt een excotische en mooie vrouw.  ;D :D Heerlijk en ze zijn zo wie zo mijn favoriete koppel nu.  ;D
Sander

hillo

Leuk, goed en sterk koppel, maar ik ben niet voor ze :P ze moeten de finale verliezen..