Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 21 (Finale): Seven + One

Gestart door hillo, mei 07, 2007, 18:18:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

vieffan


hillo

Mark is in de vuurtoren, maargoed laat ik dit goedrekenen :P

Mark steekt met zijn fakkel het papier aan en... de toren gaat branden! Mark: "Nogmaals bedankt.. Hier, neem dit!"

Christien is in het bezit van 1000 virtuele euro's! Wow, daar kan je best iets leuks voor kopen! ;D

vieffan

*gaat naar mario om een tombe te reserveren*
*gaat met de akte naar de gene die dat wilde :D*

hillo

Mario: "Aha! Geld ;D goed, je krijgt wat ik je beloofde, asjeblieft! Mocht je mij of yolanda zoeken, wij zijn in het mausoleum!"

Christien heeft de acte van mario!

En wie is diegene christien? :P

hillo

Goed jongens, jullie hebben nu echt wel lang genoeg de tijd gehad (opdracht is écht niet zo moeilijk.. misschien moet je eens opschrijven wat je hebt en wat men wil..) en er komt dus een deadline:

Dinsdag 21.00

wordt ie niet behaald, dan kunnen jullie nog slechts 6500 winnen.

deel 2 is een stuk korter en deel 3 al helemaal, dus dat moet wel lukken

vieffan

gaat met de akte naar jorg en geeft de akte

hillo

Jorg: "Hey, dankjewel! Hier, neem dit, ik vond het vanmorgen in de tuinen van babylon..."

Christien is in het bezit van de hot chick! Het is een opblaaspop, maar o wat is ze hot...

Lies

:( jammer maar helaas enzo, was na egmond het allemaal even kwijt

hillo


poltergeist


hillo

Deel 1 was toch echt zo lastig niet meer...

Jullie hadden de blonde pop aan Luc moeten geven -> Lianda was vrij en blijven staan, maar je had een hamer gekregen. Samen met de beitel moest je deze aan Robert geven -> hij ook weer blij en richting kolossus gegaan. Als jullie Yolanda hadden aangesproken in het mausoleum kregen jullie een masker waarmee je godin marianne kon misleiden. Zo kon je met haar praten en kreeg je een fototoestel waarmee je een foto kon maken van lianda en die aan jos kon laten zien. Hij naar lianda toe, op z'n plek, lianda naar de tempel, ook op haar plek. Jos had je een sluiproute vertelt naar een geheime grot waar je Marloes had kunnen ontmoeten. Zij is een offerbrengster en verspert de ingang van de grot, maar als iedereen op de juiste plek was (bijv mummy -> tempel) dan ging ze weg en konden jullie de grot in. Daar moesten jullie diep afdalen en konden jullie het 8e wereldwonder aanschouwen:



Wat dit is mogen jullie zelf achter komen, want nu komt deel 2.

Jullie zijn in het bezit van een fototoestel met daarop 7 foto's, wat die foto's inhouden komt later...

Juudith

Is het niet gewoon Atlantis ofzo? :p
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

die vraag wordt straks ook nog gesteld :P in deel 2 is het zaak dat jullie het voorgelegde probleem oplossen (komt zodadelijk online) en dat jullie te weten komen wat er met het wonder gebeurd is.

hillo

Op het moment dat jullie uit de grot komen en weer terug zijn in Wonderland merken jullie dat het erg rustig is... Té rustig... Jullie horen wel een geluid vanaf het beeld van Zeus en besluiten een kijkje te nemen! Inderdaad, iedereen is daar aanwezig en marloes is net bezig met offeren. Jullie blijven toekijken en vermaken je prima. Maar dan, heel plots, bijna als in een film, stopt de muziek met spelen en kijkt iedereen verdwaast om zich heen... "Waar is Mario?!" wordt er geroepen. Dan klinkt een stem: "hier ben ik... Eindelijk is de dag aangebroken dat ik heerser wordt over dit land! Nu Giorgio al lang weg is heeft niemand ooit durven toeslaan. Ik wel. Ik heb deze dag vaak gedroomd en heb mijn voorbereidingen getroffen! Muhahaha!" Dan, met een zwaai van zijn armen, vliegen alle kleine schattige wezentjes de lucht in en verdwijnen in potjes. Vervolgens vliegen de 7 potjes met de 7 deugden elk een van de 7 wereldwonderen in, waarna deze op slot gaan. Bij de deuren verschijnen computers waarop woorden ingevoerd moeten worden om de deuren te openen. "Ha! Na alles wat jullie 3 óns hebben aangedaan! Dit zal jullie straf zijn!" Mario opent 7 andere potjes waaruit kleine zwarte wezentjes uit komen zetten: de 7 zonden! Vervolgens verdwijnt Mario..........


Jullie taak is nu de 7 deugden te bevrijden en Mario te stoppen. Jullie kunnen hulp vragen aan de 11 andere bewoners, maar onthoud dat zij onder invloed van de zonden zijn. Er zit niets goeds meer in hen, want de deugden kunnen hen niet meer bereiken met hun deugdelijkheden :P Op jullie fototoestel staan 7 foto's. Vertel welke foto je wilt bekijken en je krijgt een duidelijke omschrijving van wat er op staat. Alles wat er op staat hoort bij een opdracht die jullie al eerder gespeeld hebben deze Mol Online. De TITEL VAN DE opdracht (letterlijk) waarvan jullie denken dat bedoelt wordt dienen jullie in te typen bij de desbetreffende computer. Als het goed is komt een deugd vrij en deze deugd zal op zijn beurt een zonde verdrijven... Als het fout is kunnen jullie €500,- minder verdienen.

Oja, in het dorp moet ook nog wel een man rondlopen die niet onder invloed is.. Ik raad jullie aan hem op te zoeken. Hij heeft vast veel nuttige informatie over wat er met het 8e wereldwonder gebeurt is..

Good luck

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.