Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[Poll] Wie is de mol?

Gestart door hillo, september 10, 2007, 22:05:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is ... de mol van 2008?

Dennis Weening
Edo Brunner
Regina Romeijn

Marloes

Volgens de laatste aflevering --> Ja :P
Volgens de aflevering daarvoor --> Nee ;)


hillo

Regina heeft veel te veel onmolse dingen gedaan, en ervoor gezorgd dat de afvaller in aflevering 1 er sowieso uitging. Dat vind ik niet aardig als je de mol bent :P

Sjors

De mol hoeft ook niet lief te zijn...

Marloes

Maarja, dat zou wel zo lief zijn ;)

hillo

Ik persoonlijk zou als mol zijnde geen invloed willen hebben op of iemand wel of niet uitvalt. Ik zou iedereen nog 2 daagjes extra in Mexico gunnen, aangezien je zelf ook een paar weken van die tijd mag genieten...

wicky the viking

#50
het ligt heel dicht bij elkaar
Edo is de mol voor mij - 34 %
Dennis is de mol voor mij - 34 %
Regina is voor mij de mol - 32 %

voor de poll ?
ik ben gegaan voor Edo
maar de procenten vertellen genoegen

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Ik denk dat Dennis, Edo Of Regina de mol is :P
30 % Edo -> doet wel verdacht maar of die t nou echt is
35 % Regina -> was altijd nummer 2 na dunya :P
35 % Dennis -> omdat hij zo niet de mol is dat ie t wel moet zijn :p

hillo

Waarom Edo niet: Coen stemde op hem
Waarom Dennis niet: Is een slechte acteur, de productie kiest geen slechte acteur
Waarom Regina niet: Heeft van alle kandidaten het meeste geld binnen gebracht

Waarom Edo wel: Coen leek op hem te stemmen, maar sliep Edo wel bij hem op de kamer? Was er niet al weer een ander hotel geboekt en de kamerindeling al bekend? Was er niet tussendoor een rustdag ingelast en zijn de kandidaten toen verkast?
Waarom Dennis wel: Is een slechte acteur, maar speelt hij dit niet? Zorgt hij er niet voor dat iedereen denkt dat Dennis gewoon Dennis is?
Waarom Regina wel:Heeft van alle kandidaten het meeste geld binnen gebracht, maar hoeveel heeft zij de pot wel niet gekost? Regina kan daarbij ook nog eens flink bitchen!

Kortom: ik ben bij geen een mol verrast :P

wicky the viking

Citaat van: hillo op februari 26, 2008, 00:28:48 AM
Waarom Edo niet: Coen stemde op hem
Waarom Dennis niet: Is een slechte acteur, de productie kiest geen slechte acteur
Waarom Regina niet: Heeft van alle kandidaten het meeste geld binnen gebracht

Waarom Edo wel: Coen leek op hem te stemmen, maar sliep Edo wel bij hem op de kamer? Was er niet al weer een ander hotel geboekt en de kamerindeling al bekend? Was er niet tussendoor een rustdag ingelast en zijn de kandidaten toen verkast?
Waarom Dennis wel: Is een slechte acteur, maar speelt hij dit niet? Zorgt hij er niet voor dat iedereen denkt dat Dennis gewoon Dennis is?
Waarom Regina wel:Heeft van alle kandidaten het meeste geld binnen gebracht, maar hoeveel heeft zij de pot wel niet gekost? Regina kan daarbij ook nog eens flink bitchen!

Kortom: ik ben bij geen een mol verrast :P

ik vat dit op als een verklaring dat je het gewoon niet weet  :D
dat geeft niet
ik weet het ook niet  ;D

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Oh, maar van die redenen die ik noemde vind ik Edo wel de meest verdachte hoor ;)

Sjors

Regina is de mol, regina is een vrouw, en de afgelopen zoveel jaar is de mol al een vrouw
lijkt me een fantastisch rond argument

hillo


hillo

Nog één weekje, één laatste nog... wie is de mol? :o

Sjors

Ik ga toch nog steeds voor Regina, ze heeft haar positie in de groep mooi vrij gespeeld en kon daarna veel maken. Ik ga er dit jaar maar eens vanuit dat de mol ook indirect molt. Dus met al haar getrut en gekonkel zou ze wel eens wat opdrachten tot een minder goed einde gebracht kunnen hebben.

hillo

Ik hou het op Edo, maar denk stiekem Dennis. Als het Dennis is, had ik al vrij snel de goede mol (aflevering 1/2 al), maar heb ik gewoon de verkeerde kandidaat voor m'n tunnelvisie uitgekozen :( Ik hoop dat Regina wint, en dat kan alleen als Edo de mol is, dus vandaar dat ik toch niet switch :)