Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Klaagtopic

Gestart door Basara, september 05, 2004, 18:06:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Pieter_Storms

Wie dan.
God?
Daar moet je dan wel in geloven lieverd.

Verder, zwak? Mensen kunnen soms zo ver heen zijn dat ze ook niet gezellig met hun ouders kunnen gaan praten om 't goed te krijgen. Die mensen zijn niet te helpen en zullen nooit meer een goed leven krijgen. wat heeft 't dan voor nut om door te leven?

Zwak is wel de zelfmoordgoths die 't doen omdat 't uit is met hun vriendin

Lies

Citaat van: Pieter_Storms op januari 17, 2005, 20:46:31 PM

Zwak is wel de zelfmoordgoths die 't doen omdat 't uit is met hun vriendin
pardon

U fT. Me

Euh mag het ook wat minder er zijn ook wat jongere mensen op het forum :) .

li-tje

Citaat van: Pieter_Storms op januari 17, 2005, 20:46:31 PM
Verder, zwak? Mensen kunnen soms zo ver heen zijn dat ze ook niet gezellig met hun ouders kunnen gaan praten om 't goed te krijgen. Die mensen zijn niet te helpen en zullen nooit meer een goed leven krijgen. wat heeft 't dan voor nut om door te leven?

wie heeft het over gezellig praten?? je kan het vertellen en je ouwers zijn wel je ouders, ze zullen heus wel hulp voor je zoeken!! en als je dat zelf niet wil dan moe je da zelf weten, maar je moet ook beseffen dat je andere er meer mee pijn doet als jezelf als je zelfmoord pleegt, dat is best egoistich!! en ik geloof in god, dus voor mij is het zo moeilijk niet!

Pieter_Storms

Mensen zitten soms zo diep in de shit dat hulp niet meer mogelijk is.

@Elise
Ben jij der ook zo eentje?
Zo'n ik heb zo'n moeilijk leven want ik haal slechte cijfers en John heeft 't uit gemaakt typetje?
Daar heb ik een hekel aan namelijk.

li-tje

Maar de dood is toch nooit een uitweg??

Pieter_Storms

Wat komt er na de dood? Dat is nou juist de vraag.
'Als ik de bijbel zou moeten geloven krijgen we een geweldige hemel enzo. Da's wel leukig hoor.

Maargoed, als je leven 1 grote chaos is (paranoia, psychoses, geen vrienden, je leeft op medicijnen) en dergelijke shit. Dan is de dood misschien toch een uitweg.

li-tje

maar dan denk je tog alleen maar aan jezelf?? je doet er anderen veel meer pijn mee als jezelf! Maar er is altijd tog wel 1 uitweg?! Je vertrouwt tog altijd wel iemand, ga naar je huisarts ofzow, hij zal je heus wel helpen!!

Pieter_Storms

Haha? Meen je dat serieus/
Je huisfuckingarts?
Kind, er zijn mensen die zijn zo ver heen dat ze geen eens andere mensen aan durven te kijken of ze flippen helemaal.
En omdat 't egoistisch is. Dat is waar, maar goed, als er geen andere weg is.

li-tje

tuurlijk kan je huisarts je helpen!! Hij kan je tog moeilijk weigeren?? Maar als t zover komt dan is t idd wel ernstig, mar mensen denken eerder da t zover is, mar da is heel vaak nie zo! Want eigelijk zit je jezelf gwoon gek te maken als je niemand meer durft aan te kijken!

Pieter_Storms

Parano?de zijn is kut

Een huisarts is te laagopgeleid om op zo'n ver gebied te helpen.
Dan ken je beter naar een inrichting of psych.. ook al helpt dat bij de ergste gevallen ook al niet meer

li-tje

mar je moet wel doorverwijzing hebben van je huisarts!! Je kan nie zo mar bij psygiater aankloppen en zeggen: hoi, ik ben nie goed bij mn hoofd, tog?? Huisarts moet je eerst doorverwijzen, maar da doet hij tog al snel. mar dr zijn tog mar weinig ernstige gvalle? de egte ernstige gvalle daar valt eigelijk tog weinig an te doen, mar mensen denken snel dat het erger is dan het werkelijk is!

Pieter_Storms

't valt je vies tegen als je eens dieper in je omgeving opgaat
:)

li-tje

euh.... ik vat dit ff nie zo snel, srry ben traagdenkend en kan mar 1 ding te glijk, das op dit moment aan wiskunde denken ;)

Lies

Soms zijn er mensen lianda.. die echt geen uit weg meer zien en niet bij hun ouders terecht kunnen.. en vertrouwen hun huis arts ook niet en dan..??

En 2 Pieter_Storms neej maar de taal die je er voor gebruikt. En me cijfers zijn nog goed en me vriendje heeft het ook niet uitgemaakt :P