Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Klaagtopic

Gestart door Basara, september 05, 2004, 18:06:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje

moe je kuzzie dr op?? :-*

Lies

#241
Ze hebben nog geen mooie en niet al te dure truien bij de london mode :(

En de vakantie is om :(

Ik

ja idd ja... jmmr he  :(

Lies

jah man nou moet ik maandag ook nog gelijk beginnen :(

EvaiN

There is a disturbance in the force, the light sight is becoming stronger. NNNOOOOO  ;)

Lies

Ach vrienden van mij, die  voor dat ik ze leerde kennen bevirned met elkaar waren, maken nu steeds ruzie en eentje, waar ik het dichtste bij staat word steeds de dupe.. maar hij is zelf wel schuldig maar vind zo sneu :(

Monique

mn oor zit dicht en doet pijn  :-[ is niet leuk en ik heb zere benen... en ik voel me een heel zielig persoon aangezien ik om tien over 1 op de computer zit en dus geen leven heb..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

U fT. Me

Ik negeer die laura gwoon man krijgt ze ervan als ze over me lult enzow ! !  >:(

Monique

ZO! das duidelijk! ;)
ik was vandaag van half negen tot 4 op school terwijl ik maar 3 uurjtes les had..
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

stomme leraar kwam niet opdagen, moesten we wachten en toen moest ik alleen fietsen want die leraar kwam gewoon helemaal niet meer!

li-tje

ik werdt vanochtend al om 8 uur wakker gmaakt want de cv ketel staat boven mijn kamer op de zolder, en toen moest ie vanochtend gmaakt worden, en toen moesten ze op mn kamer, en k stond daar in mn pyama, met 2 vreemde venters, en een rotzooi,  :-\

Monique

ik ben met gym over de trampoline gestruikeld (oke,,, niet slim.. weet ik ook wel ;) ) en tegen de kast geknalt en mn rug dubbel, de verkeerde kant op,, en nu doet ie pijn :| en niet zon beetje ook
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B

de shadowops server licht er godverdomme uit >:( >:(

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Monique

ik ben superverkouden, en mn rug doet weer onwijs pijn....  :-\ want k ben weer gevallen,,, en bah bah bah bla bla bla.
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Was ik onderweg naar school.. vervallen alle lessen.. en ik wou net mensen in de sneeuw duwen :(