Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Klaagtopic

Gestart door Basara, september 05, 2004, 18:06:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

aaaah :| ik was naar school, kom ik bij gym... word ik op de grond gesmeten, sneeuw in mn gezicht,.,, helemaal ingepeperd..... en toen gingen we buiten gymen ;)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Monique

ik verveel me, maar eignlijk moet ik me aankleden want de bus gaat over 20 minuten en ik kom net uit bed,,,maar ik heb helemala geen zin om naar school te gaan :-\ (oke,, dat heeft niemand,, mar toch)
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Monique

oke,, nu heb ik de bus gemist en moet ik met de ####bus die door heel###wognum(sorry mesnen uit wognum ;)) gaat... bah bah bah.... bne ik ook nog te laat(das niet erg... ;))
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Sjors

Citaat van: Monique op maart 04, 2005, 08:31:58 AM
oke,, nu heb ik de bus gemist en moet ik met de ####bus die door heel###wognum(sorry mesnen uit wognum ;)) gaat... bah bah bah.... bne ik ook nog te laat(das niet erg... ;))

wil jij uit de mol gegooid worden?

Monique

uuuh :P :-[ waarom ;) omdat ik wognum stom vond ??? wel als ik derdoor heen moet wat veel langer duurt dan over de snel weg..... maar verder niet hoor!! en de mensen uit wognum zijn ook vast wel lief..! ;) dus..(nu ewer een btje goed gemaakt sjors?)

en nu hebi k trouwens weer koorts :S is ziek zijn nou nooit over?
dead or life,, the difference is so big, the step so small

U fT. Me

Ik voel me sjit en ik heb geen zin om morgen naar de ortho te gaan !

SpydeR

mot in de regen folderen >:(
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Monique

3,8 voor frans! literatuur voor niets gemaakt, hele avond naar de knoppen, en voor niets om 5 uur uit bed...  >:( geen oc meer op tv :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

keel pijn, nogsteeds >:(

SpydeR

zit ik net op het forum moet ik schijte :-X
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

mijn rotmentor heeft mijn mobiel vorige week afgepakt!!!  >:( >:( >:(
egt zo'n k*tvent!! Kben hm nou al een week kwijt :-\

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

kheb hm al weer bck, mar nou moe k strafregels gaan schrijven...... :-X heel de letter D uit t kleine woordenboekje achterin je boek :-\

Monique

waarom D? waarom niet M van mobiel of N van niet in de klas of L van lianda??
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Chris.B

 :'( ik moet naar het ziekenhuis om een rontgefoto te laten maken van mijn  heup :'( kut sooi  :-[ :'(

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!