Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Klaagtopic

Gestart door Basara, september 05, 2004, 18:06:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

Citaat van: spyder op april 01, 2005, 13:35:53 PM
zo'n #**********************# vehicle rijdt bij ons genees wij hebbe alleen eens bus
wij ook hoor,, maar k was bij mn zus in A'dam te logeren.....

msn doet het niet :| :S
dead or life,, the difference is so big, the step so small

U fT. Me

Waarom krijgen we 3 dingen tegelijk op voor Aknudde  >:(

Monique

ik had een concert dus moest de hele middag in de kerk zitten,,, terwijl het vet mooi weer is!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

li-tje

Heb k vandaag eindelijk geen sgol, moe k heel mn kamer gaan doen zo :-\

Ik


Monique

der was helemaal NIEEEEEEEEEEmand met 7 uur :( moest helemaal alleen naar huis fietsen!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

aaah wat zielig... dat deed ik de hele 2de en 3de klas... zeur nie zo  ;)

Monique

dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Citaat van: Monique op april 15, 2005, 19:36:46 PM
maar geen UUR

Ik moet heen en terug altijd alelen fietsen, das samen ook een uur :P

me

wat is school tog super saai!!!!!!!!  :-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\:-\

Ik

Citaat van: Monique op april 15, 2005, 19:36:46 PM
maar geen UUR

ik denk dat 2 jaar 20 minuten fietsen tog idd wel wat meer is dan 1 keer 1 uur...  :-X  :-\

Monique

tjah,, behalve dat het natuurlijk geen 1 keer een uur is he!! ik kan dinsdag ochtend en middag met iemand meerijden, en vrijdag ochtend,, voor de rest heb k alleen gefietst deze periode.. en vorige en die daarvoor...
niemand uit mn klas komt uit dit gat.....
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

aaaaah das idd best zielig ja...

(en nu haal je opmeer weer omlaag  :-X  :-\)

Monique

whaha... toch woon ik der liever dan in hoorn, ,ondanks het fietsen... Ik ging net een rondje lopen met een vriendin, over de dijk, en als je in hoorn ee nrondje gaat lopen heb je huizen huizen huizen en wij liepen lekker met voor ons een weiland, achterons, en aan allebei de zijkanten... :D alleen een beetje jammer dat het op de helft keihard ging regeneen dus we waren helemaal doorweekt :(
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

wij hebben ooko een dijk en weilanden ernaast... :-X  :-\... maar ja... ik vind hoorn ook nie super hor... er zijn te weinig goede uitgaansgelegenheden... ik vind haarlem stoer... en als ik vrij wil wonen maar tog ook dichtbij het centrum... is apeldoorn het beste... dit zijn mijn 2 favo steden...

ik heb het 7de uur ingetekend... en het 8ste uur viel uit  :-X  :-\