Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Klaagtopic

Gestart door Basara, september 05, 2004, 18:06:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

SpydeR

:P bij mij kan ik oppeens de shows van najib en herman niet meer downe mar die van bert wel:S:@
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Trancekill

#511
Ik klaag nu over :

- verveel me
- 2 meiden
- oogpijn
- hoofdpijn
- stilte ook al staat muziek aan
- honger heb, logisch heb maar 1 muffin op
- niet weet ff wat ik moet doen op me forum.

Lies

IK heb morgen een toewts engels en ik ben me boek vergeten :'(

Lenwë Culnámo

ik ben op het moment inspiratieloos

Luc

Khep 2 tussenuur, hoef pas om 11.55 weer op school te zijn -> Ik moet nu wel wiskunde maken anders loop ik t? ver achter :(

Lies

luc post 3 keer bijna het zelfde klaag ik..
en dat ik me verveel :-\

Trancekill

Ik klaag nu over dat ik niet snapte wat er morgen was, en net pas de info kreeg dat ik vrij ben!

Lies

slecht geslapen alweer..
kreeg ene hoofdpijn niet normaal! net of m'n hoofd zou gana barsten :-\

Trancekill

Ik klaag nu over dat ik te verward ben waar ik nou een forum moet hosten, babbelforum heeft te weinig functies, iphorum is weer te lelijk, en andere zoals forumup zijn te standaart. HELP ME!

li-tje

mijn ex bied zijn excuses aan...:S

Lies

De jongen die ik leuk vind komt uit het stenentijdperk ofzo (Hij heeft geen MSN :-\ :P )

Trancekill

Ik klaag nu over pijn!

Lies

Toets NA en SO Duits en ik loop achter met Wiskunde :-\ :P

Trancekill

Ik klaag nu over 10000den forums, die mijn altijd bannen met een woordje off topic en anderen hun hele forum laten onderspammen en als ik het doet iemand op me forum bannen gelijk zwartmaking.
Klaag ook over dat dit land echt een kut dictatuur word zelfs als je 1000? geef mag je amper je mening geven en word je doodgeschoten.
En ook over dat nooit iemand tevreden is met mijn meningen!

Faabjuh