Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Klaagtopic

Gestart door Basara, september 05, 2004, 18:06:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes


Lies

en hillo is hier veel langer ;)
ik heb au tussen me duim en me nagel van mn duim :( :P

hillo

:o dat heb ik ook wel eens :( dan moet je er heel hard op bijten, maar niet te hard :P

Lies

ik klaag dat hillo menog meer pijn wil laten bezorgen :P

hillo

Dan had ik je m er wel af laten bijten :P

Lies

oja en ik heb een muggebuld op mn wang en dat doet bpijn en jeukt! :(

hillo

daar moet je een kruisje inzetten met je nagel :P dat helpt echt :P

EvaiN

dat helpt maar tijdelijk :P het beste wat je kan doen is iets wat al je concentratie en gedachten nodig heeft :P dan denk je er niet meer aan en voel je het niet ^^

Lies

neej kruisjes helpen niet en ik ben dr allergies voor dus jeukt extra en tis ech theel rood :O :(

Herdervriend

IK eis dat levi123 nu gebanned wordt, hij zal terug blijven komen, dit soort gasten ken ik, heb ik ook op mijn oude forum gehad, bande diegene, kwam die terug, 1 uur later stond alles voor met sexlinks. Zal hem heel snel verwijderen echt.

IK wordt gek van dit soort gasten!!!!

levi123

Citaat van: Chattingforum op augustus 08, 2006, 11:24:51 AM
IK eis dat levi123 nu gebanned wordt, hij zal terug blijven komen, dit soort gasten ken ik, heb ik ook op mijn oude forum gehad, bande diegene, kwam die terug, 1 uur later stond alles voor met sexlinks. Zal hem heel snel verwijderen echt.

IK wordt gek van dit soort gasten!!!!
en bedankt  :P
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

Citaat van: Chattingforum op augustus 08, 2006, 11:24:51 AM
IK eis dat levi123 nu gebanned wordt, hij zal terug blijven komen, dit soort gasten ken ik, heb ik ook op mijn oude forum gehad, bande diegene, kwam die terug, 1 uur later stond alles voor met sexlinks. Zal hem heel snel verwijderen echt.

IK wordt gek van dit soort gasten!!!!

we doen het zo snel mogelijk... maar helaas hebben ook ik en elise die functie momenteel niet :(

levi123

hoezo jij bent een moderator die kunnen toch iemand bannen ik geef jullie nog 2 dagen
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Marloes

wat na die 2 dagen dan ::)

Herdervriend

Ja wat dan?

Mods kunnen nooit in admin paneel, alleen als sjors dat instelt, met 1 simpele knopje.

Ik klaag omdat overal ik jeuk hebben en me standaart pijntjes maar niet ophouden.