Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Klaagtopic

Gestart door Basara, september 05, 2004, 18:06:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Killerflight

Ah man heb honger maar als ik eet heb ik geen honger

En heb pijn aan me gehemelte

Lies

moet tot 9e naar school :o en bovenbouw heeft maar 2/3 uurtjes :O [proefwerk week maar toch :o :P]

Lies

ik heb buikipjn.. ben ook eerder naar huis gegaan :(

Lies

Ik ben boos op mijn school omdat we nu kleding voorschriften krijden zoals :
-Geen spike bandjes [die draag ik toch niet] want: er zijn bruggers die dan bangvan je worden ::) :P
Ik bedoel stel je aan.. er staan nog heleboel regels. geen naakte mensen op je shirt diej bijv./  op een band shirt staan..
Strak moeten we in uniform naar school :-\

SaiKano

#469
Vandag een BAN gekregen op BF2 :'( >:( >:( :'(

Monique

Citaat van: Saikano op oktober 31, 2005, 19:38:18 PM
Citaat van: Monique op oktober 31, 2005, 19:08:53 PM
ik heb n zielig vriendinnetje :| ze denkt dat der vriendje t gaat uitmakenen hij komt vanavond langs en nu zit ze in de stress... :(
Vertel ons maar hoe het afloopt :P ahahaha lol rofl
jupz.. ze had gelijk, t is uit...  en een andere vriendin nu ook al.. gaat lekker hier.. :P gewoon niet aan vriendjes doen ;)

Citaat van: Elfje99 op november 02, 2005, 20:23:36 PM
Ik ben boos op mijn school omdat we nu kleding voorschriften krijden zoals :
-Geen spike bandjes [die draag ik toch niet] want: er zijn bruggers die dan bangvan je worden ::) :P
Ik bedoel stel je aan.. er staan nog heleboel regels. geen naakte mensen op je shirt diej bijv./? op een band shirt staan..
Strak moeten we in uniform naar school :-\
jahoor! moeten ze bij ons mee ankomen (oke ,niemand draagt eigenlijk extreme dingen ofzo... dus t is ook niet nodig) maar je moet toch zelf weten wat je draagt? t zijn ook altijd dezelfdemensen die zich moeten aanpassen qua kleding dan,, als zij zich daar toch lekker in voelen
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Citaat van: Elfje99 op november 02, 2005, 20:23:36 PM
Ik ben boos op mijn school omdat we nu kleding voorschriften krijden zoals :
-Geen spike bandjes [die draag ik toch niet] want: er zijn bruggers die dan bangvan je worden ::) :P
Ik bedoel stel je aan.. er staan nog heleboel regels. geen naakte mensen op je shirt diej bijv./? op een band shirt staan..
Strak moeten we in uniform naar school :-\
jahoor! moeten ze bij ons mee ankomen (oke ,niemand draagt eigenlijk extreme dingen ofzo... dus t is ook niet nodig) maar je moet toch zelf weten wat je draagt? t zijn ook altijd dezelfdemensen die zich moeten aanpassen qua kleding dan,, als zij zich daar toch lekker in voelen
[/quote]
Percies! er zijn dan wel redenen voor maar toch tic bijna maar een groep! Dna kun je gelijk alles wel verbieden gaan hee

Lies

moet ik een deel van het proefwerk van Biologie op de pc maken met cdrom. Kan mijn pc dat niet openen, krijg fout melding van hij wil neit op windows of dos. En diej gast van bio zegt ja ik wil neit van me computer doet het niet of me cdrom doet het niet.  Nou heb ik vast een onvoldoende :(

Killerflight

Ah heb alleen oogpijn.
En jah internet.

Luc

Ik zit nu op school... en heb straks blokuur maatschappij en daarna herkansing :(

Killerflight

Dats saai
Ik heb alleen GYM waar ik een giga hekel aan heb.

Luc

Dat 's nou net een van de leukere dingen...

Killerflight

Ah voor mij niet met zo een slechte conditie als ik heb.

Lies

Citaat van: Killerflight op november 18, 2005, 10:57:15 AM
Ah voor mij niet met zo een slechte conditie als ik heb.

heb ik ook hoor.. maar gym vind gym wel leuk.. alleen dat turnen niet das stom >:(

Ik heb niet echt wat te klagen ;D

oja wel dat ik zo moet stofzuigen heb met me modderpoten over de trap gelopen :P ::)

Killerflight

Ah vandaag was het wel leuk bij gym want jah deed een spoort genaamd : ring hockey

Maar werd in de naad genomen door school want moest toch na school.
En me ma gaat me denk ik echt vermoorden heb ongeveer 100 regels overtroffen.