Opdracht 2: Help!

Gestart door Marloes, oktober 16, 2007, 12:31:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

alfroj

Robin gaat net zo lang zingen totdat iemand hem bevrijdt ^^
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

poltergeist

"maakt robin uit noodzaak los, houd het touw en bewaakt het zeeeer goed, en dwingt hem naar het voorwerp bij de vijver te lopen om te zien of het voor hem is"

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 18, 2007, 18:47:45 PM
"maakt robin uit noodzaak los, houd het touw, en dwingt hem naar het voorwerp bij de vijver te lopen om te zien of het voor hem is"
Robin is vrij. Hij kan weer doen wat ie wil.

Citaat van: alfroj op oktober 18, 2007, 18:46:56 PM
Robin gaat net zo lang zingen totdat iemand hem bevrijdt ^^
Blijkbaar heeft het geholpen :)

En het kaartje dat nog zou komen:

hillo

rechtsaf en door tot maar kan

Marloes

*Nu gaat marloes pta leren en beantwoordt dus jullie acties even niet*

alfroj

*pakt het voorwerp bij de vijver*
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Yanniick

* loopt zover terug tot die op de plek waar robin is komt en helpt in de vijver te zoeken :D *

Ulysses

#142
ff voor de duidelijkheid: Als het voorwerp NIET voor Robin is, is het voor iemand uit de groep water (Wat niet eens zo heel raar is, het komt uit de vijver..) Wat zou betekenen dat Evelien OF Sjors er iets mee zal meoten doen (Michiel is immers nog steeds schijndood aan het zijn op het strand, als ze hem tenminste niet opgegeten hebben ofzo..)

*Gaat naar RECHTS bij de vijver*



Citaat van: hillo op oktober 18, 2007, 18:50:51 PM
rechtsaf en door tot maar kan

En met rechtsaf bedoelt hij uiteraard naar boven.. (voor de mensen die anders hun nek verrekken omdat ze met een gekanteld hoofd de monitor gaan bekijken omdat ze deze niet kunnen draaien als een kaart)

EDIT: Graag gedaan :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo


Sjors


Yanniick

Ik snap echt niet meer waar ik ben dus ;

* loopt met hilje mee *

dan weet ik teminste waar k ben :P

Marloes

Citaat van: hillo op oktober 18, 2007, 18:50:51 PM
rechtsaf en door tot maar kan



Citaat van: alfroj op oktober 18, 2007, 18:56:56 PM
*pakt het voorwerp bij de vijver*
Hee! Het is een duikbril. Nu kun je duiken! :P

Citaat van: Yanniick op oktober 18, 2007, 20:41:02 PM
* loopt zover terug tot die op de plek waar robin is komt en helpt in de vijver te zoeken :D *
Dit hoeft dus niet meer.

Citaat van: Ulysses op oktober 18, 2007, 23:54:01 PM
ff voor de duidelijkheid: Als het voorwerp NIET voor Robin is, is het voor iemand uit de groep water (Wat niet eens zo heel raar is, het komt uit de vijver..) Wat zou betekenen dat Evelien OF Sjors er iets mee zal meoten doen (Michiel is immers nog steeds schijndood aan het zijn op het strand, als ze hem tenminste niet opgegeten hebben ofzo..)

*Gaat naar RECHTS bij de vijver*

[

Marloes

De deadline wordt verzet naar zondag 18.00.
Zaterdag ben ik er bijna de hele dag niet en op dit moment zijn jullie nog lang niet klaar met de opdracht :P

Ulysses

*Rent naar Hillo, neemt het machet weer terug en hakt een opening op de plek waar zij zojuist was, vervolgens inspecteert zij het huis van buiten en kijkt ze of ze iets ziet*


-->Ben voorlopig weer weg, misschien dat ik vanavond nog ff van de partij ben, maar dat weet ik niet zeker.. Zaterdag ben ik er ook niet.. ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Citaat van: Ulysses op oktober 19, 2007, 16:29:11 PM
*Rent naar Hillo, neemt het machet weer terug en hakt een opening op de plek waar zij zojuist was, vervolgens inspecteert zij het huis van buiten en kijkt ze of ze iets ziet*


-->Ben voorlopig weer weg, misschien dat ik vanavond nog ff van de partij ben, maar dat weet ik niet zeker.. Zaterdag ben ik er ook niet.. ::)

Het huisje lijkt erg veel op het beruchte biechthuisje. Er ligt een houten vloer in. Er zijn houten muren en er is een houten dak. Verder is er een pijp.