Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 2: Help!

Gestart door Marloes, oktober 16, 2007, 12:31:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Citaat van: Ulysses op oktober 20, 2007, 00:30:20 AM


*Gaat naar boven en loopt net als Hillo door tot de volgende splitsing en/of hakt indien nodig bosjes weg met het machet als er weer een versperring is..*


Je komt op een pleintje terecht. Je ziet daar een wok staan. Alleen, er zit een giftige slang in :-\

Citaat van: Elfje99 op oktober 21, 2007, 11:07:46 AM
*zoekt naar iets eetbaars het hele landje af*
Dit kan je doen, maar de kans dat je dan levend terug komt is minimaal :-\

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 11:54:26 AM
"kijkt waar de afvoerpijp van het huisje heengaat, rent daarna naar het stuk waar hillo is en begint te graven"
Hij stopt aan het eind van het huisje en begint aan het begin van het huisje ... het is gewoon een rechte pijp.
Je graaft en ziet dat er onder de grond nogal veel wormen leven.



poltergeist

#166
"vangt de wormen en voert ze aan de slang totdat ze zoveel at dat ze weggaat, vervolgens ren ik terug naar de vijver, ga ik links en ren daar naar beneden en hak ik eventuele bosjes weg met de gepikte machette, daarna ren ik bij het wormenveld naar boven om daarna men rondje joggen te beeindigen door net voor de slang naar rechts te gaan (dus links bij de vijver, daar naar boven en daar naar rechts)"

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 12:10:40 PM
"vangt de wormen en voert ze aan de slang totdat ze zoveel at dat ze weggaat, vervolgens ren ik terug naar de vijver, ga ik links en ren daar naar beneden en hak ik eventuele bosjes weg met de gepikte machette, daarna ren ik bij het wormenveld naar boven om daarna men rondje joggen te beeindigen door net voor de slang naar rechts te gaan (dus links bij de vijver, daar naar boven en daar naar rechts)"
De slang gaat niet weg.

Links en dan naar beneden bij de vijver:


Naar boven bij wormenveld:


Net voor slang rechts:

Marloes

Citaat van: alfroj op oktober 19, 2007, 23:43:21 PM
*duikt in zee*
Sorry dat ik deze vergeten was;)
Je duikt in zee en je ziet in de verte iets roods..

poltergeist

"Rent eens naar boven en rent eens naar links"

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 12:34:05 PM
"Rent eens naar boven en rent eens naar links"

Naar boven:


Naar links:

alfroj

*zwemt naar het "rode" toe*
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Marloes

Citaat van: alfroj op oktober 21, 2007, 12:44:33 PM
*zwemt naar het "rode" toe*
Het 'rode' is een piponeus. Je hebt alleen een probleem. Je kan er nog niet bij. Er zit allemaal wier omheen.

poltergeist

"bestudeert de 2 vreemde dingen, gaat daarna naar de zee met de gezichtkeien, raapt een flinke kei op, gaat naar de slang en mikt de kei op de wok, waardoor de slang eruit gekatapulteerd wordt"

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 12:50:48 PM
"bestudeert de 2 vreemde dingen, gaat daarna naar de zee met de gezichtkeien, raapt een flinke kei op, gaat naar de slang en mikt de kei op de wok, waardoor de slang eruit gekatapulteerd wordt"
Bij het naar boven-plaatje ::) .. zie je een bamboebos.
Bij het naar links-plaatje.. zie je een grote vogel die een nest bewaakt. Het nest is droog.

De gezichtskeien zijn hele grote keien die je echt niet op kan tillen.

poltergeist

#175
"hakt met de machette het bamboebos om (maar omdat dit blijkbaar meer dan 7 stokjes zijn hak ik alleen maar een padje, ik ben niet gek) en gooit het mes nadien naar Robin zodat die zen wier kan omhakken...


HINT HINT"

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 12:58:50 PM
"hakt met de machette het bamboebos om (maar omdat dit blijkbaar meer dan 7 stokjes zijn hak ik alleen maar een padje, ik ben niet gek) en gooit het mes nadien naar Robin zodat die zen wier kan omhakken...


HINT HINT"
Een pad door het bamboebas zijn 5 bamboestokjes, dus 5x 5 minuten =25 minuten

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 12:58:50 PM
"hakt met de machette het bamboebos om (maar omdat dit blijkbaar meer dan 7 stokjes zijn hak ik alleen maar een padje, ik ben niet gek) en gooit het mes nadien naar Robin zodat die zen wier kan omhakken...


HINT HINT"
Je hebt nu 5 bamboes tot je beschikking.

poltergeist

"kijkt wat er achter de bamboe ligt, vervolgens maak ik van het touw en de bamboestokken een touwladder en ga de bananen plukken. Als  dat niet lukt neem ik een bamboestok en ga met de slang porren"

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 13:27:35 PM
"kijkt wat er achter de bamboe ligt, vervolgens maak ik van het touw en de bamboestokken een touwladder en ga de bananen plukken. Als  dat niet lukt neem ik een bamboestok en ga met de slang porren"
Er ligt niks achter de bamboe. Je maakt een touwladder en gaat naar de bananen. Je kunt de bananen nu plukken, maar dat doe je niet omdat je het verspilde tijd vindt. Jij wilt immers niks liever dan vuur maken ;)