Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 2: Help!

Gestart door Marloes, oktober 16, 2007, 12:31:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

"neemt een bamboestok (als ik er geen meer heb hak ik vlug een nieuwe) hakt er een stevig punt aan en doorspies de slang ermee"

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 13:33:28 PM
"neemt een bamboestok (als ik er geen meer heb hak ik vlug een nieuwe) hakt er een stevig punt aan en doorspies de slang ermee"
De slang is heel sterk,, en bijt de bamboestok zo doormidden :o

poltergeist

"rent bang weg van de slang en slaat de weg onder de vogel in"

Sjors

* zegt tegen de expeditieleden dat er water is gevonden en brengt ze er heen, naar de vijver*

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 13:36:15 PM
"rent bang weg van de slang en slaat de weg onder de vogel in"


Citaat van: Sjors op oktober 21, 2007, 13:38:38 PM
* zegt tegen de expeditieleden dat er water is gevonden en brengt ze er heen, naar de vijver*
Ze zijn blij met het water :D

poltergeist

"port met de bamboestick in het rode spul en hakt het zo mogelijk door met de machette"

hillo

*pakt wat wormen en voert ze aan de vogel*

Marloes

Citaat van: poltergeist op oktober 21, 2007, 13:45:28 PM
"port met de bamboestick in het rode spul en hakt het zo mogelijk door met de machette"

Het rode spul is een codeslot. Jullie moeten dus achter een code zien te komen. De Expeditie-leden weten de code, maar het is de vraag of ze die zeggen natuurlijk...

Citaat van: hillo op oktober 21, 2007, 13:47:39 PM
*pakt wat wormen en voert ze aan de vogel*
De vogel vindt het wel lekker zo.. Hij kan blijven zitten en wordt gevoerd... Wat wil een vogel nog meer? :P

hillo

Die luisteren alleen naar Robin, dus hup Robin, je bent weer 's nodig :P

*Klimt in de bananenboom en plukt bananen, vervolgens geef ik net zoveel wormen aan de vogel als dat beest maar op kan en dan vliegt ie vast weg :P *

Sjors

* Ik heb jullie net water gegeven, Expeditieleden,  mag ik in ruil daarvoor de code?*

Marloes

Citaat van: hillo op oktober 21, 2007, 13:52:48 PM
Die luisteren alleen naar Robin, dus hup Robin, je bent weer 's nodig :P

*Klimt in de bananenboom en plukt bananen, vervolgens geef ik net zoveel wormen aan de vogel als dat beest maar op kan en dan vliegt ie vast weg :P *
Je hebt nu bananen. De vogel lust nog wel meer wormen, dus hij blijft lekker zitten.

Citaat van: Sjors op oktober 21, 2007, 13:54:01 PM
* Ik heb jullie net water gegeven, Expeditieleden,  mag ik in ruil daarvoor de code?*
Ehh.. laat ons even denken.. Nee! :P

alfroj

*pakt de clownsneus, en vermaakt de kandidaten, zolang tot ze de code aan mij, en aan mij alleen, willen vertellen*
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Marloes

Citaat van: alfroj op oktober 21, 2007, 14:00:06 PM
*pakt de clownsneus, en vermaakt de kandidaten, zolang tot ze de code aan mij, en aan mij alleen, willen vertellen*
Je kan de clownsneus niet pakken, omdat hij achter wier zit.

poltergeist

"duwt hillo weg (de dierenliefhebber), en legt een spoor van wormpjes vanaf het vogelnest tot net voor de neus van de slang (die ik uiterst voorzichtig met bamboe verderschuif (het worpje dan he :p))"

hillo

*Pakt eerst nog meer wormen en gooit ze diep het bos in, de vogel gaat er dan achteraan en ik inspecteer het nest. Vervolgens pak ik de machette en ook de duikbril van robins gezicht, vervolgens snijd ik het wier weg met de machette en geef de duikbril terug aan robin. *