Opdracht 2: Help!

Gestart door Marloes, oktober 16, 2007, 12:31:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

*Pakt Robin bij z'n benen en brengt hem samen met Yolanda (die de armen doet) naar de slang. Daar voeren we de slang met Robin (uiteraard mag hij het overleven). De slang moet zo hard lachen van de piponeus van Robin dat hij uit de wok gaat, en dan slepen wij de wok + de restjes Robin terug naar het strand :) *

Ulysses

 :)

(Als de kandidaten DAT niet grappig vinden weet ik het ook niet meer ;D)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


alfroj

ah ben ik weer!
*vertelt kandidaat 1 de mop over de goudvis*
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Marloes

Citaat van: hillo op oktober 21, 2007, 16:36:43 PM
*Pakt Robin bij z'n benen en brengt hem samen met Yolanda (die de armen doet) naar de slang. Daar voeren we de slang met Robin (uiteraard mag hij het overleven). De slang moet zo hard lachen van de piponeus van Robin dat hij uit de wok gaat, en dan slepen wij de wok + de restjes Robin terug naar het strand :) *
Ahhh.. het mislukt :(

Citaat van: alfroj op oktober 21, 2007, 16:51:45 PM
ah ben ik weer!
*vertelt kandidaat 1 de mop over de goudvis*
Hahahahaha...Vraag kandi 10 ., hahahaha.. als derde.. hahahahaha ;D

hillo

kandidaat 10 als 3e? :P Heeft kandi 10 cijfer/letter 3?

Ulysses

wsl..

ROBIN POST FF 9 MOPPEN IN ÉÉN KEER VOOR ALLE KANDI 1!

Hebben niet zoveel tijd meer..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

*inspecteert de regenpijp, vervolgens probeer ik de regenpijp op de een of andere manier over de slang te gooien :P *

Ulysses

*'Helpt' de regenpijp los te maken door met het machet het biechthokje te 'bewerken'*
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Citaat van: hillo op oktober 21, 2007, 17:06:39 PM
*inspecteert de regenpijp, vervolgens probeer ik de regenpijp op de een of andere manier over de slang te gooien :P *
De regenpijp is één rechte pijp. Hij zit vast, dus over de slang gooien zit er niet in.

Citaat van: Ulysses op oktober 21, 2007, 17:07:49 PM
*'Helpt' de regenpijp los te maken door met het machet het biechthokje te 'bewerken'*
Met het machet is de regenpijp los en ´Hee, er valt iets uit.´

Ulysses

*Bekijkt wat er uit de regenpijp viel*
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Neemt de losse regenpijp mee naar de slang en gooit het er nogmaals overheen :P

Marloes

Citaat van: Ulysses op oktober 21, 2007, 17:11:07 PM
*Bekijkt wat er uit de regenpijp viel*
Het is een magnesiumstick!

Citaat van: hillo op oktober 21, 2007, 17:12:27 PM
Neemt de losse regenpijp mee naar de slang en gooit het er nogmaals overheen :P
HAP! Weg regenpijp! :P

hillo

*rouwt om de regenpijp, en vervolgens breng ik het vogelnest naar het strand, daar is Yolanda met de magnesiumstick en wat bamboe, zo maken we een lekker vuurtje :) *

Ulysses

*Pakt de magnesium stick en maakt vuur met het hout van het nest terwijl Hillo wat stukken hout hakt omhet vuur aan te kunnen houden*
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Citaat van: hillo op oktober 21, 2007, 17:16:37 PM
*rouwt om de regenpijp, en vervolgens breng ik het vogelnest naar het strand, daar is Yolanda met de magnesiumstick en wat bamboe, zo maken we een lekker vuurtje :) *
Pff.. jij bent slecht in het maken van vuur! Dat kan iemand uit het groepje vuur vast veel beter.

Citaat van: Ulysses op oktober 21, 2007, 17:17:10 PM
*Pakt de magnesium stick en maakt vuur met het hout van het nest terwijl Hillo wat stukken hout hakt omhet vuur aan te kunnen houden*
Het vuur gaat aan! :) Jullie hebben nu vuur.. groepje vuur hoeft nu alleen nog de kookspullen zien te pakken.