Opdracht 2: Help!

Gestart door Marloes, oktober 16, 2007, 12:31:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Citaat van: hillo op oktober 18, 2007, 17:06:02 PM
Jat het machet terug van yolanda en kapt de boompjes weg, plukt vervolgens bananen en inspecteert de blaadjes
De boompjes zijn weg. Het bananen plukken lukt niet omdat de bananen te hoog hangen. Tijdens de inspectie van de blaadjes valt je 2 dingen op: De blaadjes hebben mooie kleuren & de blaadjes liggen in een vierkant.

hillo

Ok, dat is dus waarschijnlijk een valstrik en ik heb geen zin om vast te zitten of dood te vallen ofzo :P Rent helemaal de andere kant op (waar de rest is) en kapt daar ook het uiteinde weg




hier dus ;)

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

poltergeist

"offert zich op bij het nieuws van de blaadjes door hillo en springt vol enthousiasme in de blaadjes"

Marloes

Citaat van: alfroj op oktober 18, 2007, 17:33:50 PM
*doet een uil na*
Waarom een uil? :P Er gebeurt niks. :P

Citaat van: poltergeist op oktober 18, 2007, 17:45:33 PM
"offert zich op bij het nieuws van de blaadjes door hillo en springt vol enthousiasme in de blaadjes"
Boem! Wat een verassing! Je bent in een val terechtgekomen :o Je kunt er niet zomaar 1,2,3 uitklimmen :)

alfroj

*lacht zo hard dat Mario het horen kan, en loopt verder in de richting die ik uitliep :P*
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

poltergeist

"Gooit zijn pokeball met bulbasaur"

Ik keek vroeger echt te veel pokemon, en daarin was het altijd team rocket die de kuilen groef  ;D

Marloes

Citaat van: alfroj op oktober 18, 2007, 17:58:18 PM
*lacht zo hard dat Mario het horen kan, en loopt verder in de richting die ik uitliep :P*
Je weg loopt dood :o

Citaat van: poltergeist op oktober 18, 2007, 17:59:45 PM
"Gooit zijn pokeball met bulbasaur"

Ik keek vroeger echt te veel pokemon, en daarin was het altijd team rocket die de kuilen groef  ;D
..
Alhoewel ik het echt een hele goede escape vindt en ik nu eigenlijk zou moeten zeggen.. Team Rocket gaat er weer vandooor...
Tel ik het toch niet goed :P

Ulysses

*Gaat kijken of ze Mario kan helpen om uit de kuil te komen, maar houdt daarbij iets meer afstand van de kuil dan noodzakelijk is*
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

"kijkt vlug eerst of er nog iets nuttig in het gat ligt"

Ulysses

Kan je bij die bananenboom eigenlijk ook nog naar links?? Of kom je dan weer terug op het pad??
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Citaat van: Ulysses op oktober 18, 2007, 18:08:23 PM
*Gaat kijken of ze Mario kan helpen om uit de kuil te komen, maar houdt daarbij iets meer afstand van de kuil dan noodzakelijk is*
Hmm het zou handig zijn als je iets van een touw had..

Citaat van: poltergeist op oktober 18, 2007, 18:09:33 PM
"kijkt vlug eerst of er nog iets nuttig in het gat ligt"
Citaat van: hillo op oktober 18, 2007, 17:21:24 PM
Ok, dat is dus waarschijnlijk een valstrik en ik heb geen zin om vast te zitten of dood te vallen ofzo :P Rent helemaal de andere kant op (waar de rest is) en kapt daar ook het uiteinde weg




hier dus ;)

Oke, de vijf minuten zijn om.. ik zal in het volgende bericht de volgende plattegrond neerzetten

Citaat van: poltergeist op oktober 18, 2007, 18:09:33 PM
"kijkt vlug eerst of er nog iets nuttig in het gat ligt"
Hmm,, de grond voelt een beetje bobbelig aan!

Citaat van: Ulysses op oktober 18, 2007, 18:12:53 PM
Kan je bij die bananenboom eigenlijk ook nog naar links?? Of kom je dan weer terug op het pad??

Je komt weer terug op het pad dan ;)

poltergeist

"graaft het bobbelige stuk uit"

Ulysses

*Is vanaaf niet meer online*

*Schreeuwt hiervoor haar excuses naar Mario,die nogal in de put lijkt te zitten* :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

*Roept vanaf de andere kant van het bos: "Wat zijn we weer heerlijk dubbelzinnig Yo!" *