Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en Biecht 1

Gestart door Marloes, oktober 21, 2007, 18:41:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Hier is ie dan.. de eerste test van deze Mol Online.
Stuur de test naar widmol_9@hotmail.com . Willen jullie hem niet in Word, maar gewoon in je mail plakken? Alvast bedankt

Test 1

1. De mol is een...
- man
- vrouw

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 tot en met 18
- Ouder dan 18

3. Heeft de mol bij opdracht 1, deel 1 op tijd het juiste antwoord van zijn vraag gepost?
- Ja
- Nee

4. Heeft de mol bij opdracht 1, deel 2 iets in het rood geplaatst of gequote?
- Ja
- Nee

5. Beweerde de mol bij opdracht 1, deel C dat hij snowboard onderaan zijn lijstje had staan?
- Ja
- Nee
- De mol zei hier niets over

6. In welke groep zat de mol bij opdracht 2?
- Vuur
- Water
- Eten
- Pipo de Clown

7. Hoe vaak hakte de mol iets door met de machette?
- Nooit
- 1x
- 2x
- 3x
- Meer dan 3x

8. Wie is de mol?
- Elise (Elfje99)
- Yannick (Yanniick)
- Mario (poltergeist)
- Sjors (Sjors)
- Hilje (hillo)
- Michel (michelvanvelzen)
- Evelien (eefisinlove)
- Robin (alfroj)
- Judith (Juudith)
- Yolanda (Ulysses)

9. Aantal bonuspunten dat je in wilt zetten:
(Dit geldt nu alleen voor Robin, hij heeft als enigste een bonuspunt.)

Hieronder is er plaats om te biechten.







hillo

Jeej we zijn begonnen! ;D

Ik ben benieuwd hoe het spel gaat verlopen. Deze eerste ronde kom ik wel door denk ik, met michel enzo er nog in. Zou het wel behoorlijk lullig vinden als hij nu wél z'n test maakt, terwijl hij ons helemaal niets heeft geholpen in de opdrachten.

De opdrachten vond ik leuk, al was opdracht 2 een beetje chaotisch op een gegeven moment. Jammer dat we het net niet gered hebben, maar er komen vast nog genoeg momenten om virtueel geld binnen te halen :P

Net de test gemaakt, gespreid over 3/4 kandidaten. Nu eerst maar eens naar India! Jeej! ;D

poltergeist

Hoera, we zijn begonnen.

Ik haat het nu al, ik bedoel: we zitten hier overduidelijk met een wannabemol probleem.

Ligt het nu aan mij of probeert iedereen elkaar zwart te maken? Dat werkt niet, dat heb ik door. Of er zit een Shadia mol in ons midden, of hij heeft een foute tactiek ontwikkelt.

Laten we zeggen dat ik die persoon dan ook zo snel mogelijk wil zien verdwijnen, of op zen minst veranderen.

Oppeens weet ik het weer, wist jij dat de kans om hier "hillo" te maken 1/11.881.376 is en dat het er toch staat?

Lies

Nou, ja wat kan ik zeggen. Het gaat zo als altijd. Eerste opdrachten wordt het snel duidelijk wie erg actief is en wie niet. Wie normaal altijd actief is en nu minder, zou de mol kunnen zijn. Of mensen die juist overig actief zijn, en anders minder. En mensen die door dat actieve veel fouten maken :P
Maar goed. Het zou mol online neit zijn als je een keer op 0.00 euro komt te staan dus hopelijk is dit de laatste keer direct..

Mijn mol?
Naja ik heb net zo als Hil alles gespreid ;)

Yanniick

Nou mijn eerste test hier, Ik had niet echt iemand die ik heel erg verdenk. Mario heeft gelijk er zijn ook veel wanabe mollen nu en die kunnen 2 technieken hebben ;


  • Of ze doen dat tot mensen dan met de test op jou gaan en dan heb jij meer kans om door te gaan
  • Of de mol doet het omdat meestal als je dat doet wordt je niet meer verdacht

Ik vind het nogal verwarrend ..,  ???

Opdracht 1 vond ik wel leuk, net zoals bijna elke widm een kennismakings opdracht alleen van Opdracht 2 snapte ik helemaal niks dus ik ben maar gewoon wat dingen gaan doen, Toen ik eindelijk wat nuttigs kon doen door een vraag te beantwoorden was ik met mijn msn status op afwezig dus iedereen op msn tegen mij bezig maar ik was er niet .. :P

Ik ben met de test gewoon op het gemiddelde van de mensen hier gegaan en ik hoop tot het voldoende is maar ik denk het niet :(

alfroj

Zo, eitje zo'n eerste test.
De mol is Marloes: al die tekeningen maakten het niet duidelijker, en dan worden sommige moppen ook niet eens goedgerekend! Helaas stond ze er niet tussen bij vraag 8... vraag 8? Wat is dat voor onzin: maar 8 vragen? Kans is dan wel behoorlijk aanwezig dat er gelijkspel voorkomt, en jokers krijgen wel heel veel waarde.
Nu zal Michel wel naar huis mogen, kunnen we tenminste echt beginnen.
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Yanniick

En wat is de clown weer grappig  :-[ ;D

Ulysses

#7
De eerste test..
Even mijn biecht..:

MAAR Allereerst mijn excuses voor mijn niet heel subtiele manier van het losmaken van de pijp.. Nu ik zelf in het biechthokje zit moet ik bekennen dat ik misschien beter iets voorzichtiger met het hokje had kunnen zijn.. :P

Over de eerste opdracht, wel.. de eerste opdracht was zoals het was.. beetje kennismaking enz.. Ieder deed z'n ding.. Robin lijnen we voortaan aan.. ;D

Lang wachten werd beloond.. de tweede opdracht kwam.. Sja wat zullen we daar es over zeggen.. Robin hing de clown uit en werd dus maar aangelijnd.. Mario vermoorde een vogel en zat weer eens in de put.. Ik timmerde dit bichthokje in elkaar voor een regenpijp en Hillo hakte er rustig op los.. Ow enne, als het er op aankomt en iedere seconde telt.. reken dan maar niet op Yanniick ;)

In z'n geheel.. Beginnen we na deze test gewoon rustig opnieuw.. Geen geld.. Geen Michel.. (WIE?? -->Die ja..).. We zien het wel.. De test.. Ach..

-Slangen die regenpijpen eten zijn eng :o-
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Yanniick

Wanneer is de deathline want ik denk niet tot micheal een test maakt :P

Juudith

Ik heb de test gemaakt, ik ben niet de mol. Wie wel? Geen idee.
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Sjors

Zo en daar is de test. Moeilijk om te zeggen wie die mol nou is, alhoewel er wel wat mensen zijn die verdacht zijn, maarja iedereen heeft zijn verdachte puntjes. Misschien is de mol Michel wel, die nergens te bekennen is en tijdens de executie niet elimineerd wordt. Wie weet het? (Marloes!) Leuke opdrachten, alhoewel je in de tweede nogal snel de draad kwijt was. Was ook een enorme chaos als er even niet gereageerd werd door de crew..
Ik hooop en neem aan dat ik deze eerste executie overleef.

eefisinlove

Ook van mij even een stukje.
De test is weer verstuurd.
Bij opdracht 2 was ik echt de draad kwijt. Zaterdag mijn laatste actie neergezet, kwam ik zondag weer online en meteen 15 pagina's erbij. Ik moet ook even wennen aan het forum, eerste keer dta ik hier meedoe.
Nou vast, hoop ik, tot een volgende ronde weer!

Marloes

Deadline: Donderdag 12.00

Ulysses

W88 we met de uitslag tot Hillo terug is? ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."