Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[DIDM] Aflevering 4: Coen en Annette

Gestart door hillo, december 16, 2007, 23:34:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Deze keer werden Coen Swijnenberg en Annette van Trigt aan ons voorgesteld. Coen moest uit een groep van 3 vrouwen (Karen uit serie 3, Sigrid uit serie 2 en special-guest Mary-Lou van Steenis (serie 6)) Mary-Lou pikken. Hij wist daarentegen niet dat het slechts 3 vrouwen waren, want hem werd verteld dat het er 5 zouden zijn (Mary-Lou schoof steeds op). Annette deed hetzelfde met Dick uit serie 3, Björn uit serie 2 en special-guest Richard Groenendijk (serie 6). Daarna zagen we hoe Coen, verkleed als Taxichauffer, Annette om de tuin probeerde te leiden, en ook hoe Annette allang door had gekregen dat het Coen was die als taxichauffeur een spelletje met haar zou gaan spelen. Tot slot was er weer het liegspelletje waaruit bleek dat beide kandidaten ontzettend goed kunnen liegen. Toch was de jury van oud-kandidaten niet heel erg te spreken over de molkwaliteiten van de twee:

Tussenstand na aflevering 4:

Regina: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 7
Nicolette: 8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Georgina: 7.6 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Edo: 7.4 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 7
Patrick: 7 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Joris: 6.8 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 8
Coen: 6.5 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6
Joris: 6.2 voor molzijn, redt het naar verwachting tot aflevering 6

hillo

Ännette is ook een goede mol denk ik. Ze kan in ieder geval goed een gezicht optrekken van 'zie maar eens te ontdekken hoe ik in elkaar steek'. Coen is inderdaad te lief om de mol te zijn :P Hij houdt het niet lang vol denk ik.

En :o en :o en :o In aflevering 1 waren Regina en Patrick (de laatste twee alfabetisch gezien). In aflevering 2 Nicolette en Joris (de twee die daarvoor alfabetisch gezien komen) en in aflevering 3 Georgina en Edo (ook perfect volgens dat rijtje). Waarom dan nu opeens de eerste 2 en niet Dunya en Dennis? :o Het is een aanwijzing! :P Als je naar de groepsfoto kijkt dan kwam Georgina als eerste los te staan van de rest, en nu heeft Annette zich bij haar aangesloten. Volgende aflevering zal dan misschien Dennis of Dunya (als eerste van de 2) bij die dames verschijnen en we hebben de finalisten compleet? :P

Woehoe, ik heb m'n eerste hersenspinsel al gemaakt ;D

Marloes

#2
Woowww! :P Goed denkwerk hillo :P
Alleen snap ik het niet helemaal :P Ik zal de groepsfoto's is gaan bekijken aangezien ik daar nog niet echt op gelet heb :P

Ik denk dat Coen het juist wel eens zou kunnen zijn, omdat ie zo lief lijkt.
en Annette.. tja lastig.. maar denk dat ze het niet is :P

Overigens zeiden Coen en Annette in de taxi iets over Joris.. maar ik weet zo gauw even niet meer wat..maar ik vond het verdacht! :P


hillo

Nou kijk :P Aan het eind van de afleveringen komt steeds een kandidaat erbij op de foto toch? In aflevering 3 kwam bijvoorbeeld eerst Georgina, en daarna Edo. Nou staat iedereen uiteindelijk zeg maar zonder tussenruimte erop (Georgina raakt Annette soort van aan, zeg maar). Maar op het moment dat Georgina in beeld kwam (na aflevering 3) was zij de enige die los stond van de rest (Mol). De rest (Patrick, Regina, Joris, Nicolette en Edo) stonden bij elkaar. Nu waren vorige week Annette en Coen. Annette sloot zich in die foto aan bij Georgina en Coen bij de rest. Annette en Georgina vormen nu dus een los groepje. Aangezien Annette bij Georgina komt denk ik via mijn theorie dat zij Georgina 'vond' als mol :P Volgende week krijgen we Dennis en Dunya. Één van hen komt als eerste op die foto en ik vermoed dat die bij Georgina en Annette komt, gevolgd door de ander bij de rest. Die ander sluit dan het gat tussen Georgina, Annette en ..., zodat het een gewone groepsfoto oplevert ;)

Om dit gedaan te krijgen (volgorde: Georgina, Annette, ...) moest wat gedraaid worden met afleveringen, vandaar de niet logische volgorde van namen van kandidaten ;)

Marloes

Ah oke.. ik snap hem ;D
Dat zou idd wel goed eens kunnen :P