Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Op zoek naar Joseph

Gestart door hillo, december 20, 2007, 22:25:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Robin is alles behalve slecht. Z'n stem is zeker niet het mooist, ben ik helemaal met je eens, maar hij heeft wel een grote uitstraling, kan het best van alle Josephs dansen, kan goed acteren en ook z'n stem is niet slecht. Alle overige vijf Jospehs zijn goed, maar Robin hoort in de finale thuis, en inderdaad, Freek ook ;D Freek moet winnen, maar Robin verdient het niet om nu af te vallen :)

Luc

Zn stem is niet geweldig, tenminste wat je er van op tv van hoort, en voor mij is ie het minst overtuigend, het nepst overkomen. Weet niet hoe ik t moet uitleggen :P Ik kan niet echt hoogte van 'm krijgen, en das toch best belangrijk als je zo'n titelrol moet vervullen. Hetzelfde had ik bij Remko. Sowieso vind ik dansen minder belangrijk dan zingen ;D Roy is ook wel goed maar niet als joseph, mathijs noem ik altijd 'wel geinig' :P en John zal wel als 2e eindigen, net als toen met Tarzan  ;D

En soms vind ik Robin toch wel heel erg gay :P

hillo

Robin ís ook gay :P John wordt geen 2e denk ik eigenlijk... Tenzij Robin ook in de finale staat, dan zal Robin 3e en John 2e worden. Maar ik denk dat misschien Mathijs wel 2e wordt :o Roy wordt waarschijnlijk 5e of 4e...

Luc

Ja ik weet dat ie gay is :P Maar je ziet t aan hem zo goed en dat vind ik een minpuntje voor zo'n rol.

John was btw wel weinig voor gebeld vorige week, dus ik hoop/denk dit:

1. Freek
2. Mathijs
3. Roy
4. John
5. Robin


zou wel een stunt zijn als robin er komende zondag uitgaat als jij er bent btw  :P

Marloes

Ja, maar ik denk dat iedereen geschokt was dat John daar stond. Deze week gaat denk ik iedereen voor hem bellen :P
Ik hoop dat Roy eruit vliegt, die kan de laatste tijd alleen nog maar grijnzen. Zie weinig acteerwerk :P

Luc

Ja maar roy is zo schattig :-*

Luc


hillo

"ooooooh, Roy je straaaaaalt zo :-*" waarom zegt elk lid uit het panel dat toch? :P Hij lacht wel veel, maar ik vind zijn interpretatie nou bepaald niet 10x beter dan die van bijvoorbeeld John (waar ze veel commentaar op hadden steeds). Roy, het was tof dat je meedeed en terecht dat je er nog bent, maar Jouw rol is gespeeld! :P

Luc

Roy is nog geen land beloofd Robin wel  :D

hillo

Dus Robin is meer Joseph? :P

Luc

NOG geen hillo, dus dat komt pas later. Robin beloof ik bij deze een land, voor komende zondag :P

hillo

Ach, Robin mag er best uit, zolang ik 'm maar live zou zien :P En ik heb besloten dat ik bevriend met 'm raak :P Als hij een keer in de schouwburg hier speelt kan ik biertjes voor 'm schenken enzo :P

Marloes

Maar.. Willem vindt Robin leuk! ;D

hillo

Ja die vindt 'm klaar voor een hoofdrol [jumpiej]
Van wie zou Robin een sing-off kunnen winnen? Freek, John (?), Mathijs (?), Roy

Luc

3x is scheepsrecht hoor, dan mag ie er wel uit  :P

Ik denk Mathijs of John tegen Robin