Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Dennis Weening is de mol!

Gestart door hillo, december 24, 2007, 00:36:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Dennis Weening
Den Haag, 21 februari 1977
Presentator en radiomaker


Dennis werkt op de reclameafdeling van TV West als hem wordt gevraagd om het jongerenprogramma Westpop te presenteren. Voor Veronica presenteert hij Stennis  en hij begint zijn eigen productiebedrijf. Hij is vooral actief in de muziek- en jongerencultuur.

Vanaf  2003 presenteert hij bij MTV Summer of MTV en Brand New Live. Nu presenteert hij daar het programma Roll the Dice.  Bij 3FM presenteert hij het radioprogramma 3VOOR12FM  op maandag- en donderdagavond. Ook is hij vaak te zien als presentator van popfestivals. Tot oktober 2007 speelt hij gitaar en zingt hij in de garagerockband Spider Rico.


Bron: Officiële site

Sjors

Rood shirt aan, typisch geval afvaller

hillo

Dennis draagt het bord met de woorden 'Ik' en 'Acht'. Een topo (= spaans voor mol) bestaat uit ACHT topito's (= spaans voor molletjes). Probeert Dennis ons iets duidelijk te maken? :P

hillo

Hij heeft soms van die vreemde acties, dat ik denk 'hmm, 't zou me niet verbazen als je de mol bent, maar ik zou 't wel jammer vinden'. Waarom denk jij Dennis, Marloes? Buiten je gevoel om :P Misschien dat je me uit de Dennis-mag-de-mol-niet-zijn-tunnel kan praten :P

wicky the viking

#4
wederom
hallo molgravers

kan Dennis de mol zijn
ja
hij gedraagt een beetje als "mol-george" van een paar jaar terug
maar doet het wel verdomd sneaky
want echt betrappen op een 'molaktie"
???
nee dat heb ik nog niet gekunt
het enige wat me opviel :
bij de laatste test zei Dennis door Edo overtuigd te zijn dat Patrick de mol is
hij ging dus ook voor Patrick als zijnde mol
Patrick vliegt eruit !
dus Dennis zit fout
en blijft er toch in !
Maar Edo dan ?
tja ... die kan Dennis op een dwaalspoor hebben gebracht
of is zelf de mol
maar hoe kan Dennis dan gebleven zijn ?
dit is een van mijn redenen waarom zowel Edo als Dennis voor mij gelijk scoren als zijnde mol
kijk de poll ervoor na

kan Dennis de mol niet zijn
absoluut ook mogelijk
hij heeft in combinatie met Edo de kas veel proberen te speken
en lijkt alleen bezig met de spellen en niet met te kijken wie er verdacht is

Gr
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

eefisinlove

het schijnt dat volgens de maya kalender, de achtste maand het teken van de mol heeft. In het bordjesspel op de markt droeg Dennis de bordjes IK en ACHT

hillo

Er zijn meer verwijzingen naar het getal 8, maar ik geloof niet in die hint :P

hillo

Dennis heeft z'n test op Edo ingevuld: wint hij, verliest hij, of is hij de mol?

wicky the viking

Dennis is voor mij de mol
waarom ?
ik schreef eerder al dat ie een beetje ala George acteert
maar de meest overtuigende was voor mij het volgende :

- Dennis kruipt in de kist ( een mol zit graag onder de grond  ;D ),
duidelijk zichtbaar is dat er links van hem een walkie-talkie ligt.
Maar het communiceren met Edo gaat niet via die walkie-talkie !
toch is het ding gebruikt want later is te zien
dat de walkie rechts!!! van Dennis ligt , heeft de crew via de walkie-talkie Dennis op de hoogte gehouden ?
en zo vertelt dat de 4de goudstaaf in aantocht was ?
- Volgens mij vraagt Dennis aan de Hoge Priester in maya "wie is de mol" ( dat zinnetje wat ze in de auto ook gehoord hebben )
de Hoge Priester wijst hm zelf aan als mol hij raakt hm zelfs aan!
volgens mij ( ik kan geen maya ) zegt hij daarbij ... JIJ !

moet het nog duidelijker ?
voor mij is Dennis de mol

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Dennis is de mol, en ik had hem in aflevering 2 door :o Ik switch altijd weg van de mol :P

Lies

hintjes? ;)

Even alle, volgens mij belangrijkste, aanwijzingen op een rijtje. Niets nieuws, ook niet door mij maar voornamelijk door jullie ontdekt, maar even overzicht voor de ontknoping...
1. Dennis draagt een pet. In aflevering 8 trekt hij deze pet naar beneden na het mislukken van een opdracht en zegt "daar zakt je pet vanaf". Alsof ie even nadruk op die pet wou leggen. Op die pet staat el guapo stuntteam. Gespiegeld dus MOL. Deze hint vind ik de moeite waard.
2. Ik heb alle afleveringen teruggekeken en ben tot de conclusie gekomen dat Dennis het minste geld heeft verdiend. Hij lijkt zelfs meer verloren te hebben. Als er opdrachten slagen is het niet dankzij hem, de andere kandidaat doet het dan per ongeluk goed. Zoals met Patrick bij de bommenopdracht en met Patrick bij het uitbeelden van kandidaten naar Georgina. Dennis staat er dan bij en kijkt er naar, maar weet nooit iets zinnigs toe te voegen. Hij heeft er een handje van de schuld op anderen te schuiven, maar het gaat nooit over zijn aandeel in het mislukken van opdrachten. Hij doet ook niet overduidelijk mols doorgaans, maar houdt wel veel geld uit de pot.
3. Bij de bommenopdracht weet hij niet wanneer prinsjesdag is, maar hij komt uit Den Haag en heeft op school altijd een vrije dag gekregen op prinsjesdag.
4. In aflevering 7 met de Pinjata's overtuigd hij Dunya van het maken van een 9 met de poppen, maar die kan ook als 6 of G gezien worden. In diezelfde aflevering trekt hij ook snel, zonder overleg, de 2e enveloppe wanneer ze de volgorde van de opdrachten moeten noemen.
5. Dit jaar voor het eerst waren er uitzendingen van Die is de mol, voordat Wie is de mol begon. D en W? Dennis Weening? Misschien wat vergezocht.
6. Pieter-Jan, de presentator, heeft gezegd in een interview (bij schiffers geloof ik) dat ie na de 3e aflevering had moeten weten wie de mol is. In die 3e aflevering was er de opdracht met de bordjes. Dennis had, waarschijnlijk als eerste, de bordjes "ik" en "acht" gekozen. Die bordjes lagen er in ieder geval niet meer bij toen Edo alle bordjes ging bekijken.
Die 8 schijnt volgens dit forum nogal belangrijk te zijn. Het is het 8e seizoen van widm en de 8e maya-maand heet MOL. Dat cijfer 8 komt ook vaker terug in het programma.
7. Zo wordt de 8e aflevering ook uitgezonden op Dennis zijn verjaardag (21 febr.). Toevallig zie je dan tijdens die aflevering ook Feliz Cumpleanos (gefeliciteerd met je verjaardag) in beeld komen, wanneer ze in een barretje aan een paar mexicanen vragen wat de maya-zin betekend die ze in de auto te horen kregen.
8. Er wordt hier ook veel gespeculeerd over de betekenis van de maan op de achtergrond van de groepsfoto op www.wieisdemol.nl . Een afnemende maan heet in het engels waning moon (waning/Weening??). Dennis heeft op diezelfde foto een shirt aan met dezelfde kleuren als die maan. Op Dennis zijn verjaardag 21 febr is er een maansverduistering geweest. Ik geloof daar dan in omdat ik denk dat Dennis de mol is.
9. Dennis vertoont een vreemde actie bij de 8-baan. Als Pieter jan hem vraagt waar Joris allergisch voor is dan zegt Joris nog heel duidelijk "denk even na!", omdat Patrick net het antwoord heeft genoemd. Maar toch zegt Dennis huismijt. Natuurlijk kan hij zich hierbij prima achter Joris verschuilen die hem in de 8baan zelf vertelde dat ie allergisch was voor huismijt.
10. In de opdracht met de taxi's blijft Dennis erg lang weg.

EvaJ

Maar er bestaat altijd nog een kans dat Dennis de verkeerde datum heeft neergelegd met de kalender, van Regina weet ik het, i heb mee gerekent, bij allemaal!

hillo

Citaat van: Sjors op januari 01, 2008, 23:45:04 PM
Rood shirt aan, typisch geval afvaller

Afvaller... Mol... een pot nat :P Maar met het rode shirt zat je goed ;)

hillo

Dennis is de mol! Slechts één kandidaat heeft op hem gestemd!

Sjors

Ik zat ooit dus goed, moest dit jaar dus WEL mijn eerste gedachte volgen....