Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door hillo, januari 04, 2008, 00:24:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

De kandidaten komen aan in Mexico. Tijdens de eerste opdracht wordt een beroep gedaan op hun observatievermogen. Daarna worden de kandidaten opgesplitst in twee groepen: de Tequillagroep en de Watergroep. Na een fietstocht van de Tequilla's en een klimtocht van drie van de Watergroep wordt 3000 euro verdiend voor de pot, die hiermee op 3750 euro komt te staan. Waar was de mol?

Iedereen mocht jokers pakken, maar ze moesten ze direct weer inleveren. Tenminste, als ze wilden dat er niemand uitging. De kandidaten maakten de test en slechtst 10 van de 17 jokers werden teruggegeven. 1000 euro uit de pot en een afvaller dus. En deze afvaller was onze BNN-chick.

Nicolette, we zullen je missen! :(



Hoe was aflevering 1? En wat verwacht je van de serie?

hillo

Aflevering vond ik leuk, uitkomst van de test vond ik stom. Bah! Ik hoop dat Nicolette terugkomt, want zij is leuk :P

Dunya is mijn voorlopige mol, gevolgd door Annette en Georgina, dan Dennis :)

Coen, Edo, Regina, Joris en Patrick verdenk ik vrijwel niet, dus één van hen is de mol :P

Marloes

Het is idd zonde dat Nicolette eruit ligt, al verdachte ik haar wel even omdat ze niet meer verder durfde, terwijl ze bij Try Before You Die wel ooit ergere dingen moet doen volgens mij :P Maargoed, valse beschuldiging..

Ik denk dat de mol in de Tequilagroep zat. En dan vind ik Joris en Dennis wel erg verdacht :P

hillo

Ik denk juist dat de mol in de Watergroep zat, omdat daar tijd te rekken viel. Stel dat je als mol in Tequillagroep gelinkt wordt aan een hele snelle klimmer zoals Georgina? Dan kan je weinig meer uitvoeren. Als mol in de watergroep kan je als een van de eersten gaan klimmen en zoveel tijdrekken dat de rest amper nog kans maakt. Dunya past perfect in dat profiel :P

hillo

Kijkcijfers aflevering 1: 1,81 miljoen!!! :o

Daarmee is deze aflevering de best bekeken molaflevering ooit! ;D

poltergeist

Citaat van: hillo op januari 06, 2008, 21:02:14 PM
Kijkcijfers aflevering 1: 1,81 miljoen!!! :o

Daarmee is deze aflevering de best bekeken molaflevering ooit! ;D

Mooi zo, dat stelt mol 2009 en mol 2010 gerust.

hillo

Inderdaad, dit geeft goede hoop voor de komende tijd  :)

Sjors

Ik moet zeggen dat ze met deze eerste aflevering weer een mooie sfeer hebben weten neer te zetten. Ik kijk zeer uit naar de volgende aflevering, wordt volgens mij een prachtige serie.

hillo