Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door poltergeist, maart 04, 2008, 20:59:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Het spel begint hier, en het spel begint nu.

Peking express is zijn concept een beetje vergeten. In plaats van snel liften draait het nu rond tactiek, rond overleven, rond kamp noord en kamp zuin, en rond de eliminatieplaats... Nuja, dat laatste net niet.

Races in Mexico-stad hebben iets bijzonders. Vooral als er 4 groene taxi's naast elkaar staan. Ik verwachtte zo dat Edo eruit zou springen en "kiekeboe!" zou schreeuwen. Ik had op zijn minst "Taxi" op de auto's verwacht. Zou series in Mexico opnemen dit jaar goedkoper zijn?

Voor de rest was het een leuke aflevering. Hoewel ik niet weg ben van het concept. Het revolutiegedeelte zit ook een tikkeltje te hard in de serie, maar dat is bijzaak als je 8 koppels hebt die als kippen zonder kop rondrennen en om het hardst domme uitspraken schreeuwen.

[Edit Hillo]

De 4 koppels van team blauw winnen een vrijgeleide, team rood gaat volgende week strijden voor een plaats bij de laatste 7!

Marloes

Peking Express,, wat is het toch een geweldig programma :P
Zonder Art zou het een stuk minder leuk zijn<3

Maar wat jij zegt, ben ik het volkomen mee eens mario :P Ik vind het concept van revolutie ook niet zo geweldig, maarja Peking Express is en blijft een leuk programma :P

[edit]
Volgend jaar als ik 18 ben ga ik ook mee doen ;D :P

hillo

Ik vond het wel een toffe aflevering ja. Leuke koppels!