Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 16: Exit

Gestart door Marloes, april 02, 2008, 19:34:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

*Ik pak al het geld of alle muntjes van het pokerspel en steek ze bij de 500 euro, vervolgens kijk ik eens goed naar het schilderij met de mol en de witte vlag*

hillo

*Ik verschuif het koffie-apparaat voor de deur, zodat de inspecteur niet naar binnen kan*
*Ik doorzoek de 4(?) dozen*
*Ik kijk in de groene tas*
*Ik kijk in de koffiedinges naar de witte dingetjes :P *

Marloes

Citaat van: hillo op april 08, 2008, 17:45:14 PM
*Ik pak al het geld of alle muntjes van het pokerspel en steek ze bij de 500 euro, vervolgens kijk ik eens goed naar het schilderij met de mol en de witte vlag*
Dat is bij elkaar dan 100 euro!
Op het schilderij is te zien dat de mol zich ´overgeeft´ door het witte vlaggetje op te steken.

Citaat van: hillo op april 08, 2008, 20:46:43 PM
*Ik verschuif het koffie-apparaat voor de deur, zodat de inspecteur niet naar binnen kan*
*Ik doorzoek de 4(?) dozen*
*Ik kijk in de groene tas*
*Ik kijk in de koffiedinges naar de witte dingetjes :P *
Je kunt het koffie-appartaat niet verschuiven. Het is te zwaar en het zit vrij vast tegen de muur.
In de dozen vindt je niks.
In de groene tas vindt je boeken, blaadjes en afgepakte mobieltjes en mp3-spelers/i-pods.
De witte dingetjes zijn plastic bekertjes voor de koffie. :P

-Plotseling stond daar de inspecteur in de lerarenkamer. Wat moeten jullie hier? Hij was op het lawaai afgekomen dat Hilje maakte. Hij ruikt dat Hilje spullen bij zich heeft, die niet van hem zijn, dus gaat hij fouilleren. Aha, 600 euro! Die zijn volgens mij niet van jou Hilje. Na het geld afgepakt te hebben, plaatst hij iedereen weer terug in het beginlokaal. De rest komt ervan af zonder gefouilleerd te worden. -

hillo

:-\ Stom, Mario zei toch echt dat het kon :P

Sjors

*Gaat terug naar de lerarenkamer, pakt een stoel en zet die, precies onder de klink, tegen de deur aan.*
Zo kan de inspecteur de deur niet open doen en tevens niet door het sleutelgat kijken :)

Sjors

*Bekijkt de plattegrond iets beter en kijkt op de achter kant van het schilderij en de plattegrond*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 09, 2008, 13:54:23 PM
*Gaat terug naar de lerarenkamer, pakt een stoel en zet die, precies onder de klink, tegen de deur aan.*
Zo kan de inspecteur de deur niet open doen en tevens niet door het sleutelgat kijken :)
De inspecteur kan er niet meer in.

Citaat van: Sjors op april 09, 2008, 13:55:10 PM
*Bekijkt de plattegrond iets beter en kijkt op de achter kant van het schilderij en de plattegrond*
Plattegrond: Afvallerseiland? Of is het toch de plattegrond van opdracht 2?
Op de achterkant van de schilderijen staat niks.

Sjors

*Kijkt onder alle stoelen en tafels*
*Bestudeert dat dingetje wat naast de deur hangt*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 09, 2008, 14:57:19 PM
*Kijkt onder alle stoelen en tafels*
*Bestudeert dat dingetje wat naast de deur hangt*
Er is niks te vinden onder de stoelen en tafels.
Dat dingetej dat naast de deur hangt is een brandalarm.

Sjors

*Drukt het brandalarm in*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 09, 2008, 15:06:27 PM
*Drukt het brandalarm in*
Alle leraren rennen weg. Braaaaaaaaaaannd!

Sjors

*Haalt de stoel weg en rent naar buiten en schreeuwt:"Vrijheid!"*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 09, 2008, 15:10:47 PM
*Haalt de stoel weg en rent naar buiten en schreeuwt:"Vrijheid!"*
Yep, je hoeft alleen nog maar het plein over te lopen en dan zal de opdracht voorbij zijn. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om nog even verder te neuzen in school.

hillo

*Blijft in school om verder te zoeken naar geld*
*Bekijkt de mobiele telefoons en de Ipods*

Sjors

*Loopt het schoolplein af*