Opdracht 16: Exit

Gestart door Marloes, april 02, 2008, 19:34:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Nu hebben we dus 200 euro :-\ Owee als er nog veel in school ligt Sjors :P

Sjors

Ik dacht, nu hebben we tenminste geld

hillo

Mogen Evelien en ik nog verder zoeken? Want dan hebben we gewoon Sjors z'n 200 al veilig gesteld en kunnen we wel nog meer krijgen ;)

Sjors

Dat is volgens mij niet de bedoeling van het spel..

hillo

Wat heb je er op tegen? :-\ Anders vind ik het raar dat jij zomaar kan beslissen wanneer wij met z'n drieën de opdracht stoppen

Sjors

Nouja, dat is het hele spel al een beetje, als eentje naar een andere kamer gaat gaan we er eigenlijk met zijn allen heen..

hillo

Nee hoor, we kunnen het hele spel allemaal apart acties ondernemen, je mocht mij ook niet dwingen het sleuteltje te pakken bij de leraar, dus nu mag je me wel dwingen over het schoolplein te lopen? ;)

Sjors

Op het moment dat we naar een andere kamer gaan, is opeen iedereen in die kamer, we kunnen er namelijk allemaal acties ondernemen. Dus lijkt het me dat de opdracht hier over is, zoals Marloes ook heeft gezegd. Van mij mag je natuurlijk best nog even doorzoeken, want des te groter de pot des te meer ik win

hillo

Mooi, dan zijn we het daar over eens:

Citaat van: hillo op april 09, 2008, 16:58:59 PM
*Blijft in school om verder te zoeken naar geld*
*Bekijkt de mobiele telefoons en de Ipods*

hillo

Als je het weet, zeg het dan gewoon, want we hebben nog maar 2 uur :P

Marloes

Citaat van: hillo op april 09, 2008, 16:58:59 PM
*Blijft in school om verder te zoeken naar geld*
*Bekijkt de mobiele telefoons en de Ipods*
Zoekse. De mobiele telefoons en Ipods zijn er in allerlei soorten en maten. Allemaal afgepakt.

Citaat van: Sjors op april 09, 2008, 17:13:59 PM
*Loopt het schoolplein af*
Hiermee is deze opdracht ten einde! Jullie hebben 200 euro bij elkaar weten te sprokkelen van de mogelijke 1800 euro.
Er zal nu nog een poll volgen over wie de mol is, een laatste muzikale hint en vervolgens de allesbeslissende test!

hillo

eefisinlove

Sjors

Nee 200. En dat heb ik verdient, jullie hebben weer helemaal niets... [Mollie1]

hillo

Dat heeft meneer verdiend :P Er lag dus nog ergens 1000 euro en we hadden nog 4 uur de tijd, waarvan ik er 3,5 online was geweest. Had makkelijk gekund. Je had ook nu nog over dat plein kunnen gaan wandelen ;)