Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 16: Exit

Gestart door Marloes, april 02, 2008, 19:34:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Citaat van: Sjors op april 03, 2008, 22:10:15 PM
*Rent terug naar het vorige lokaal, pakt een groot dik boek.* Je weet maar nooit wat je tegen gaat komen :):)
Je draagt nu een groot dik boek bij je :P

hillo

Ofwel heeft die boom ogen, ofwel tekent Mario beroerd, ofwel komen er twee voeten uit die boom :P

Maar ik kijk maar gewoon naar buiten dan ;)

Sjors

*Bekijkt alle kluisjes en probeert ze te openen*

eefisinlove

eet spinazie en probeert de kluisjes naar voren te schuiven

Marloes

Citaat van: hillo op april 03, 2008, 22:20:49 PM
Ofwel heeft die boom ogen, ofwel tekent Mario beroerd, ofwel komen er twee voeten uit die boom :P

Maar ik kijk maar gewoon naar buiten dan ;)
Je kijkt naar buiten en ziet het schoolplein. Er staat een boom. Daarin kun je nog net zien dat er een verrekijker in hangt.

Citaat van: Sjors op april 03, 2008, 22:29:10 PM
*Bekijkt alle kluisjes en probeert ze te openen*
Het zijn grijze kluisjes, zoals je ze op de afbeelding ziet. Van de 6 kluisjes die je daar ziet, zijn er 2 open. De rest is dicht.

Citaat van: eefisinlove op april 03, 2008, 22:35:05 PM
eet spinazie en probeert de kluisjes naar voren te schuiven
Helaas, je verandert niet in Popey. :P Het naar voren schuiven lukt niet.

eefisinlove

Kijkt in de 2 open kluisjes

Marloes

Sjors

*Probeert alle deuren en kijkt of ze open zijn*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 04, 2008, 16:25:05 PM
*Probeert alle deuren en kijkt of ze open zijn*
Ze zijn allen open.

Sjors

*Gaat de deur rechtsboven in*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 04, 2008, 18:01:42 PM
*Gaat de deur rechtsboven in*
Aiiii.. je ziet niks anders dan de leraren die op je af komen stappen! Je bent de lerarenkamer ingelopen. Maarja, dat betekent wel, dat ze je weer in het beginlokaal neerzetten. Daar is nu een nieuwe leraar, die niet bewusteloos geslagen kan worden en die na een uur weer in  slaap zal vallen.

- Ik ben er vanaf nu tot morgenavond +/- 19.00  niet! -

hillo

Zitten Evelien en ik ook in het beginlokaal, of kunnen wij verder?

Marloes

Julie zaten met zn allen vast ;)

hillo

Ik maak met pen een tekening op het gezicht van de leraar, pak de vijl of de pincet (de meest reflecterende) en houd deze voor het gezicht van de leraar. Vervolgens maak ik de leraar wakker, die  zo schrikt van z'n eigen gezicht dat hij flauwvalt. Ik pak de sleutel en we zijn weer ontsnapt uit het lokaal :)

Marloes

Citaat van: hillo op april 05, 2008, 19:26:26 PM
Ik maak met pen een tekening op het gezicht van de leraar, pak de vijl of de pincet (de meest reflecterende) en houd deze voor het gezicht van de leraar. Vervolgens maak ik de leraar wakker, die  zo schrikt van z'n eigen gezicht dat hij flauwvalt. Ik pak de sleutel en we zijn weer ontsnapt uit het lokaal :)
De leraar valt inderdaad flauw. Alleen heeft hij geen sleutel bij zich. Die hadden jullie nog. ;)
Maar: Jullie zijn weer in de gang.