Opdracht 16: Exit

Gestart door Marloes, april 02, 2008, 19:34:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

*Tenslotte bekijk ik ook de Evelien- en Sjors-map maar, voor de zekerheid* , daarna *bekijk ik het scherm*

hillo

*Ik pak het sleuteltje uit één van de dozen en probeer deze op elk mogelijk kluisje*

en tot slot nog:

*Ik inspecteer de planken en meteen daarna gluur ik door het sleutelgat van de lerarenkamer*

eefisinlove

hillo

Ik zit met twee mollen opgescheept, ik moet toch wat :P

Marloes

Citaat van: hillo op april 06, 2008, 19:44:28 PM
*Tenslotte bekijk ik ook de Evelien- en Sjors-map maar, voor de zekerheid* , daarna *bekijk ik het scherm*
Ook deze zijn volledig leeg. Het scherm is een televisie. Alleen ´sneeuwt´ de televisie alleen maar.

Citaat van: hillo op april 06, 2008, 19:47:52 PM
*Ik pak het sleuteltje uit één van de dozen en probeer deze op elk mogelijk kluisje*

en tot slot nog:

*Ik inspecteer de planken en meteen daarna gluur ik door het sleutelgat van de lerarenkamer*
Als je het sleuteltje op elk mogelijk kluisje wilt proberen, ben je nog wel even bezig. Er zijn namelijk miljoeeenneeeeeen kluisjes. (Je ziet ze alleen niet allemaal op de tekening :P)

De planken zijn van hout en liggen op de grond. Iemand heeft ze daar neergelegd.

Wanneer je door het sleutelgat kijkt, zie je daar leraren zitten. Ze spelen poker onder het genot van een kop koffie. Want zonder koffie, geen poker! :P De koffiemachine staat tegen de rechterwand.

Sjors

*Probeert de sleutel op kluisje 296*

Marloes

Sjors

Sjors

*Kijkt onder tafel en achterop het scherm*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 07, 2008, 15:01:03 PM
*Zoekt in het aquarium*
Je vindt water :o Maar voor de rest niks..

Citaat van: Sjors op april 07, 2008, 15:02:15 PM
*Kijkt onder tafel en achterop het scherm*
Onder de tafel zit niks. Achterop het scherm ook niet.

Sjors

*Gaat naar de gang en loop door de glazen deur naar buiten, en slaat alle leraren neer met het boek dat ik nog in mijn hand heb*

Marloes

Citaat van: Sjors op april 07, 2008, 15:18:03 PM
*Gaat naar de gang en loop door de glazen deur naar buiten, en slaat alle leraren neer met het boek dat ik nog in mijn hand heb*
Wanneer je buiten bent, komt er een hele gang leraren op je af. Helaas, daar kan je boek niet tegenop. Je wordt weer teruggeplaatst in het beginlokaal samen met de anderen. Dit betekent dus weer een uur straftijd.

eefisinlove

neeeee
wilde net iets posten

Sjors

Het kan bijna weer, dus rustig aan

eefisinlove

gaat weer naar het laatste lokaal.
Druk een aantal keer op de koffiemachine zodat er veel koffie uitkomt. De leraren komen op de geur af en ik sneak naar binnen.