Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 6

Gestart door poltergeist, april 08, 2008, 13:55:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

God leeft! en kijkt Peking Expres. En blijkbaar zorgt Lucifer voor de theekoekjes. Ik vraag me af of het gezellige avonden zijn, en waar houden ze die pekingnachtjes dan? Volgende week zijn ze weer van de partij, misschien moet ik eens langsgaan.

Of lag het aan Allah? Afin, onze hyperactieve marokaanse is terug  ;D Nuja, was terug en zal nog 1 keer terug zijn. Peking expres is een raar en vreemd spel, zeker als ze met kranten gaan spelen.

De afvallers? Dat las je al, er stond SPOILER dus als je dit leest moet je maar eens opvragen wat "spoilers" betekenen. Arme jij. Ach ja, treur niet, de afvallers komen NOG eens terug. (weeral, als je dit niet wou weten, BLIJF DAN WEG  ;D )

Tot zover het grote: ik haat de kletskop bericht.

God leeft

WIDMJokertje

Ik heb er zin in!  ;D
Vanavond weer!  ;D ;D
Terug van geweest, ofzo?

Marloes

Deze aflevering was niet leuk, want ik wist al wat er ging gebeuren dankzij Polt  :(:P
Neee, de volgende keer lees ik de spoilers echt niet ;D

WIDMJokertje

Hee polt kun je dat volgende keer niet in een kleine tekst doen, of een kleur die aansluit bij het bericht?
Zodat je het moet selecteren om te zien?
Terug van geweest, ofzo?

hillo

Citaat van: WIDMJokertje op april 10, 2008, 15:39:49 PM
Hee polt kun je dat volgende keer niet in een kleine tekst doen, of een kleur die aansluit bij het bericht?
Zodat je het moet selecteren om te zien?

Als er groot "SPOILER" staat in de topicnaam, lijkt het me duidelijk genoeg toch? :P