Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Stemtopic

Gestart door Mathidinkske, april 14, 2008, 18:48:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Martinulus

Ik stem op Yolanda. Waarom? Omdat zij als burgemeester klaarblijkelijk een wolf is. Ze heeft namelijk de nacht overleeft.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Ulysses

Welja joh! Normaal zijn burgemeesters per definitie al kanonvoer.. Overleven we een keer ALLEMAAL de nacht, besluit je me te laten lynchen omdat ik nog leef? 8)

Mooi is dat! Wat heb ik voor volk?? :P

Als burgemeester zijnde stem ik op Martinulus, omdat ik van hem dood moet omdat ik net als de rest de nacht overleeft heb.. :-\

*HINT* ZzZzZzZzZ */HINT*
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


WIDMJokertje

#47
Zo heb ik 2 stemmen en lig op kop!  ;D

Citaat van: alfroj op april 17, 2008, 22:18:43 PM
omdat ik ooit dreigde meteen hem te lynchen ;)
vind ik eigenlijk nog steeds een goed idee want hij is ongelooflijk irritant
widmjokertje
En bedankt he!  ;D

(EDIT by Mathidinkske: Alsjeblieft, niet dubbelposten! En stop met al die snelle emoticonberichtjes, dat houdt het overzichtelijker. Sorry, maar ik heb enkele berichten van je verwijderd en enkele samengevoegd. Groeten, Mathidinkske
Terug van geweest, ofzo?

Marloes


Mathidinkske

Bij deze kan Martinulus opnieuw stemmen en telt de stem van Yolanda niet meer.

Reden: Zie Dag 2.

Wie zijn de weerwolven?

Sjors

Ik stem op WIDMJokertje

Mollemaarten

Citaat van: WIDMJokertje op april 18, 2008, 17:59:07 PM
;D

blij?? en je had zo'n "vette rol" ... nouja, dan moet je het maar zelf weten ook hoor

WIDMJokertje

dat was voordat ik mijn plaatje erbij kreeg..
Terug van geweest, ofzo?

eefisinlove

nou dan stem ik ook op WIDMJokertje

WIDMJokertje

#54
 ;D



(EDIT by Mathidinkske: Alsjeblieft, niet dubbelposten! En stop met al die snelle emoticonberichtjes, dat houdt het overzichtelijker. Sorry, maar ik heb enkele berichten van je verwijderd en enkele samengevoegd. Groeten, Mathidinkske
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

**** BOODSCHAP GERICHT AAN SPELERS ****

Alsjeblieft, dit is een STEMTOPIC.
Gelieve hier enkel je stem te plaatsen plus eventuele uitleg, maar dat is niet verplicht.

Ik ga de andere berichten niet verwijderen, maar hou er rekening mee.

Dit is vooral gericht aan WIDMJokertje... ::)

De volgende onzinnige posts worden verwijderd!.

Reacties kan je kwijt in het DAGTOPIC. (bv. Dag 2, dag 3,...)

********* EINDE BOODSCHAP *********

Wie zijn de weerwolven?

Furbinator

WIDMJokertje 4 the lynch!

Mollemaarten

#57
Citaat van: Lennart op april 17, 2008, 22:24:02 PM
Ik haal mijn stem voor Alfroj weg en ga voor Mollemaarten.

De theorie die er achter ligt: Mollemaarten stemt op MSNfun, een inactief persoon. Een inactief persoon zal geen invloed op het spel hebben. Als Mollemaarten een normaal persoon is, zou hij dit inzien. Als Mollemaarten daarentegen een slecht sprookje is, wil hij proberen ons zo lang mogelijk van het echte stemmen af te houden. Als we hem dus zouden volgen en MSNfun eruit zouden halen, zou er eigenlijk een lynchpartij verloren gaan die we eigenlijk beter kunnen gebruiken om de slechte sprookjes op te sporen.
Dus: Mollemaarten is een slecht sprookje en probeert ons op deze manier af te remmen!

misschien een beetje laat, maar toch een antwoord, jij mag van mij best in jouw theorie geloven, maar ik vind het niet cool als je als inactief persoon toch mee mag blijven doen... dit zal menig Goed sprookje met mij eens zijn, maar, als jij zo heilig in je theorie gelooft, mag dat van mij ook best hoor... alleen weet je nog niet wat je dan gaat missen...

Ik hef mijn stem op MSNfun op, ipv stem ik graag op WIDMJokertje... (zie dag 2)

Martinulus

Nou dan maar WIDMJokertje... ik = meeloper


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Martinulus

Maar wacht eens even... Jokertje is veel te weinig subtiel om wolf te zijn... Lennart, ik verdenk jou.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio