Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Stemtopic

Gestart door Mathidinkske, april 14, 2008, 18:48:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

eefisinlove

Klinkt mij ook goed in de oren: Pieter

Marloes

Lennart

Sjors heeft wat dat betreft wel gelijk, Pieter was een van de eersten die op Furb stemde. Daarom verander ik mijn stem naar Hillo, in verband met zijn nieuwe rol.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Pieter

Waarom zou ik andere weerwolven eruit willen spelen? Zodat de kans groter is dat een burger wint? Mijn stem gaat door deze slechte theorie naar Mollemaarten

hillo

Citaat van: Lennart op april 23, 2008, 20:44:30 PM
Sjors heeft wat dat betreft wel gelijk, Pieter was een van de eersten die op Furb stemde. Daarom verander ik mijn stem naar Hillo, in verband met zijn nieuwe rol.

Helaas, ik was slechts een lelijk eendje :P

Lennart

Hm, ik zal je niet tegenspreken :)

Dan toch maar Sjors.

Nee, Alfroj. Hij en/of Evelien zijn weerwolven, daar ben ik op dit moment heilig van overtuigd.
Is that you in the button's box, making all that noise?

eefisinlove

Nou ik weet niet waar je het vandaan haalt...

Ik trek mijn stem op pieter in. Nieuwe stem komt nog

Mollemaarten

ik ben het voor deze keer eens met lennart, ik trek dus mijn stem op Pieter in (veel te fanatiek om weerwolf te zijn ;) ), en verander deze in Alfroj
PS. wat zijn de glows ineens raar :o

WIDMJokertje

Tja ik heb me rol nog niet eens gekregen maar het lijkt me dat ik mag stemmen en ik heb uit geheime bron gekregen dat ik zou moeten stemmen op Mollemaarten
Terug van geweest, ofzo?

Mollemaarten

Citaat van: WIDMJokertje op april 24, 2008, 16:19:49 PM
Tja ik heb me rol nog niet eens gekregen maar het lijkt me dat ik mag stemmen en ik heb uit geheime bron gekregen dat ik zou moeten stemmen op Mollemaarten

okee, Sjors, nu ben je de sjaak... eerst Jokertje terughalen uit het spel, en daarna zeggen dat hij dan wel op mij moet stemmen >:( , dat komt op mij over als Wolvengedrag, en hoe ik weet dat jij het was, die Jokertje terugbracht? omdat jij me eerst op msn even lekker zat te verdenken... ik ga m'n stem niet nog een keer veranderen, maar je bent wel verdacht in mijn ogen.

WIDMJokertje

Citaat van: Mollemaarten op april 24, 2008, 16:27:55 PM
Citaat van: WIDMJokertje op april 24, 2008, 16:19:49 PM

okee, Sjors, nu ben je de sjaak... eerst Jokertje terughalen uit het spel, en daarna zeggen dat hij dan wel op mij moet stemmen >:( , dat komt op mij over als Wolvengedrag, en hoe ik weet dat jij het was, die Jokertje terugbracht? omdat jij me eerst op msn even lekker zat te verdenken... ik ga m'n stem niet nog een keer veranderen, maar je bent wel verdacht in mijn ogen.
MM alleen stemmen hier!

He dat was het 100e berichtje hier  ::)
Terug van geweest, ofzo?

alfroj

ah kzie dat er spontaan mensen op mij stemmen alsk paar dagen niet op kom dagen (best logisch eigenlijk -.-)
kheb eigenlijk geen flauw idee -.- stem maar op Pieter
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Sjors

Ik stem op MolleMaarten.

eefisinlove

ik stem ook op Mollemaarten

hillo