Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 7

Gestart door poltergeist, april 15, 2008, 13:53:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Ik heb een nieuwe theorie. God en Allah drinken samen met Satan himself op maandagavonden een koffie in de plaatselijke bowlingzaal. De aflevering was spannend, zeer spannend. Ik hou van Jamalia, zo zit er ten minste ook een leuk koppel in.

Maar goed, over koppels heb ik al genoeg gezeurd. Tijdsfreak staat nu op een absoluut dieptepunt. Als ik hem op straat tegen kom zie ik me er zelfs voor in staat tegen hem te zeggen wat voor eikel die is. En dat wil al veel zeggen.

Ziek Rousseau achtig mens heeft men sympathie herwonnen. Marc en Marlinde dalen in de tussenstand. Jos en Loes en Lambik en nog iemand tel ik niet mee, die komen toch amper in beeld.

Als ik een koppel vergeet, dan tellen ze helemaal niet mee  :D

Maar goed, in de plaatselijke bowlingbaan:

Het was een kromme aflevering. En dat op meerdere vlakken.
De etappe waren krom, de opdracht was krom, de mensen zelf waren krom. Nee sommige koppels kunnen echt niet met tactiek racen (ookal denken ze van wel natuurlijk).

Het was een monsteretappe waarvan het eerste deel ... 75 km was? Dan vraag ik me echt af of ze niet beter een fiets pikken in plaats van te liften... Een extra voordeel, om 8 uur moeten ze stoppen met liften, niet met fietsen  ;D.

Marloes

Jamilla en Hassan :'( :'( :'( :'(

WIDMJokertje

Helaas!   :(
Wel leuk dat Mark en Marlinde de proef wonnen!
Terug van geweest, ofzo?

hillo

Ik heb het helemaal niet gezien :o Marloes, praat me bij!

Marloes

Citaat van: hillo op april 17, 2008, 18:04:48 PM
Ik heb het helemaal niet gezien :o Marloes, praat me bij!
Schandalig! :o

Goed, Jamilla en Hassan moesten dus ongezien 3 koppels inhalen. De rest moest gewoon racen. Dominique reisde alleen, want Marion was ziek :( Zonder Marion, ging het Dominique een stuk slechter af! De proef werd gespeeld tussen Mark en Marlinde en Raymond en Liesbeth. Mark en Marlinde wonnen (ze moesten bananen leveren ::))  Zij kregen een vrijgeleide. Ondertussen proberen Jamilla en Hassan anderen in te halen. Dominique let telkens niet goed op, want ze had Jamilla en Hassan vaak kunnen betrappen! Maargoed, ze gingen dus weer verder racen. Peter en Veronique kwamen als eerste aan (Hoe kon het ook anders), gevolgd door Raymond en Liesbeth. Dominique kwam ook binnen slenteren. En Loes en Jos, ja, die kwamen als laatste. Maar Jamilla en Hassan waren er natuurlijk ook nog. Zij waren niet betrapt, maar hebben ze drie koppels weten in te halen,, dat was de vraag. Het bleek dat ze maar 2 koppels ingehaald hadden en dus moesten Jamilla en Hassan naar huis :(

hillo

Ik zal ze niet missen. Maar is Marion al weer beter? :(

Marloes

Citaat van: hillo op april 18, 2008, 00:53:33 AM
Ik zal ze niet missen. Maar is Marion al weer beter? :(
Bij het stukje van 'volgende week in Peking Express' was ze weer te zien. Dus volgende week is ze weer beter ;D

WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?

poltergeist

Nog straffer: ze speelt de 1ste proef tegen tijdsfreak.

... ik zei toch dat die voorfilmpjes meer spoileren dan ik in mijn semi-spoilervrije topics