Dag 2 - Een rustige nacht...

Gestart door Mathidinkske, april 17, 2008, 19:54:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lennart

Ik denk meer in de richting van jou, Mollemaarten en Martinulus.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

nou weet je wat, denk jij nou maar een end heen, ik heb echt een schurfthekel aan ongegronde beschuldigingen, en nu ben ik het echt beu... ik heb gewoon verteld waarom ik op MSNfun heb gestemd... en ik denk dat het deel van je speltechniek is, om gewoon maar iemand te beschuldigen... maar dan moet je ook op een bepaald moment weten wanneer iemand wel weet wie jij verdenkt....

Furbinator

hm ik ga nu bijna denken dat ik lennart moet kiezen voor aanstaande lynch..

Lennart

Ja, want dat ik duidelijk een onschuldige ben en dat dit door Mathidinkske is bevestigd doet er niet toe ofzo.

Grappig dat je mij nu ineens wil lynchen, Furb. Verdacht ook. Of bedoelde je dat je wist wie je moest uitkiezen voor de lunch, omdat ik op het goede spoor zit? :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

furbinator, van Lennart is het toch bekend dat hij een goed sprookje is, wat heeft het dan voor zin, voor jou om hem te lynchen/lunchen (mocht je een weerwolf zijn)?

Furbinator


misschien wel onschuldig, maar hij wil me wel erg graag uit het spel hebben, en daar kan ik niet zo goed tegen  ;)

WIDMJokertje

Ik heb nu bijna alle stemmen van de Lynch..
Maarja, ga ik er wel uit, ja of nee?
Terug van geweest, ofzo?

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten


Lennart

Mathidinkske heeft gezegd dat mijn voorstel voor de Grote Boze Wolf er in is gekomen. Die is de Wolf die alleen als laatste wolf gedood kan worden. Als Jokertje dus gelyncht wordt en niet doodgaat, wordt dus bekend gemaakt dat ze de Grote Boze Wolf is :P

Laten we Furb iig doden :D Die vind ik nu verdachter.
Is that you in the button's box, making all that noise?

WIDMJokertje

Citaat van: Lennart op april 18, 2008, 22:50:11 PM
Mathidinkske heeft gezegd dat mijn voorstel voor de Grote Boze Wolf er in is gekomen. Die is de Wolf die alleen als laatste wolf gedood kan worden. Als Jokertje dus gelyncht wordt en niet doodgaat, wordt dus bekend gemaakt dat ze de Grote Boze Wolf is :P

Ze??
Terug van geweest, ofzo?

Mollemaarten

hmm... beetje variabel in je verdenkingen? ::)

tja, furb... waarom furb? ik zie hem eigenlijk wel voor me als de ezel van shrek... maar goed, welke lynch bedoel je eigenlijk...? deze of de volgende? want er komt er binnenkort weer 1, *waves his hand goodbye to WIDMJokertje ;D *

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

WIDMJokertje

das Evi Hanssen!  ;D
Maar kijk maar eens in me profiel.
Terug van geweest, ofzo?

Lennart

Je geslacht is niet ingevuld. Mag ik daaruit opmaken dat je een androgyne levensvorm bent?
Is that you in the button's box, making all that noise?