Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Dag 2 - Een rustige nacht...

Gestart door Mathidinkske, april 17, 2008, 19:54:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

alfroj

misschien dat mathias hier ook wat nutteloze berichten kan verwijderen -.-
ik ben het met Lennart een beetje eens dat Jokertje eigenlijk niet zo verdacht is :P de wolven zullen waarschijnlijk stil en afwachtend doen zolang het er voor hun goed uitziet ;) dus de inactieven zijn het verdachtst bij mij
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Furbinator


zelf post je ook niet zo bijzonder veel :P
sinds de 'ruzie' tussen mij en Lennart is Mollemaarten stil gebleven, terwjil het in eerste instantie over hem ging..
Molletje, hoe zit dat?

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Waarom :o Ik WIL NIET YO!  >:(

:P

Ulysses

Citaat van: hillo op april 19, 2008, 01:39:46 AM
Waarom :o Ik WIL NIET YO!  >:(

:P

Nogmaals; sinds MO9 heb jij geen wil meer.. ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

Mollemaarten

Citaat van: Furbinator op april 18, 2008, 23:56:27 PM

zelf post je ook niet zo bijzonder veel :P
sinds de 'ruzie' tussen mij en Lennart is Mollemaarten stil gebleven, terwjil het in eerste instantie over hem ging..
Molletje, hoe zit dat?

nou, dat zal ik je even uitleggen, ik was weg, slapen, ontbijten usw... dus ik kon niet echt reageren :P

Lennart

@ Martinulus: waarom verdenk je mij ineens? Of wil je graag een herhaling van het vorige spel? Dat ik doodga, een goed persoon blijk (wat ik ook ben, ik zweer het), en dat mensen dan weer zeggen 'Goh, Martijn wilde Lennart dood hebben, dan zal hij wel slecht zijn'? Zo ja, ga dan gerust verder met mij verdenken :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

Citaat van: Lennart op april 19, 2008, 13:20:11 PM
@ Martinulus: waarom verdenk je mij ineens? Of wil je graag een herhaling van het vorige spel? Dat ik doodga, een goed persoon blijk (wat ik ook ben, ik zweer het), en dat mensen dan weer zeggen 'Goh, Martijn wilde Lennart dood hebben, dan zal hij wel slecht zijn'? Zo ja, ga dan gerust verder met mij verdenken :P

tjeetje, jij denkt wel heel erg na over dit spel he :P

Martinulus

Ik weet iets wat jij niet weet, Lennart.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio

Sjors

@MolleMaarten; Misschien moet je zelf ook eens gaan nadenken over dit spel, om het taktisch aan te kunnen pakken.

WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?

hillo

#88
Ik heb iets cools ;D

Voor zometeen: maak jullie vooral geen zorgen om mij! :P

Mathidinkske

#89
Diepe haat

"Nu is het genoeg!" Hillo hield het niet meer. "Ik kan niet leven met die oelewapper!" Hillo wees naar iemand maar niemand lette op naar wie hillo wees. Hillo liep boos en geërgerd weg. Toen de andere sprookjes hem probeerden te volgen zagen ze dat hij van plan was om in de oven van de heks van Hans en Grietje te springen.
"Adieu! Oh ja, ik benoem Marloes tot nieuwe burgemeester! Tabé!" en hij wiepr zich in de oven.

"Net goed!" merkte iemand op. Maar niemand wist precies wie dat was...
Onderweg naar de plaats waar hillo wegliep zagen ze broodkruimels. Die hillo was gewoon altijd al een hans of grietje :o



Hans en Grietje lopen altijd samen. Beide zijn sowieso goed. Als een van beide gelunchd wordt heeft de ander sowieso een wolf herkent. Jij bent Grietje.

Dorpsbewoners stemmen net als de goede sprookjes elke dag voor de lynch. Ze proberen de weerwolven te ontmaskeren.

Je kan nog aanduiden wie de burgemeester wordt ;)

EDIT: Marloes is de nieuwe burgemeester :)

Wie zijn de weerwolven?